شکایت الهام حمیدی از انتشاردهنده فیلم خصوصی اش + فیلم خانم بازیگر
حجم ویدیو: 4.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

الهام حمیدی از یک جواهرفروشی شکایت کرد . فیلم برداری یواشکی از الهام حمیدی و شوهرش در حال خرید طلا و سوء استفاده از آن در یک صفحه اینستاگرام که مربوط به یک جواهر فروشی بوده است در تبلیغاتش از الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون سوء استفاده کرد و نوشت:پیج اصلی الهام حمیدی را فالو کنید و دایرکت بدهید تا در قرعه کشی 100 سکه تمام بهار و 200 سکه نیم بهار شرکت داده شوید. همچنین برای فالوورهای عزیز الهام حمیدی تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده حتما فالو کنید پیج شون رو و کلی جایزه ببرید.

الهام حمیدی

همان طور که گفته شد این بازیگر سینما و تلویزیون از این جواهر فروشی شکایت کرده و پیگیر این کار غیر اخلاقی این جواهر فروشی است و گفته این ورود به حریم خصوصی اش بوده است!

الهام حمیدی

الهام حمیدی مدتی است که فعالیتش در شبکه های اجتماعی کم شده و فیلم و سریالی بازی نکرده است و آنچه در تلویزیون پخش می شود آثار گذشته او است که البته او مدتی قبل این اتفاق را به دلیل مافیا و باند بازی در سینما و تلویزیون دانست و عنوان کرد که تا وقتی یک نقش درست و در شان من و بدور از هرگونه مافیا بازی بهم پیشنهاد نشود صبر می کنم و از کمبود مالی نمی ترسم !

الهام حمیدی

منبع : برخط نیوز

کدخبر: 717114 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟