فیلم افشاگری درباره ممنوع التصویری بهاره رهنما / قرار بود همسر پلیس باشم !
حجم ویدیو: 29.11M | مدت زمان ویدیو: 00:03:58

بهاره رهنما بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما در اینستاگرام فعالیت زیادی دارد. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر است. بهاره رهنما به تازگی درحال ساخت فیلم بلند خود است. بهاره رهنما جز بازیگرانی است که حاشیه به دنبال او بوده است. حاصل زندگی بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی دختری به نام پریاست.

به گزارش رکنا، بهاره رهنما بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در لایو اینستاگرام خود از  ممنوع التصویری خود در تلویزیون خبر داد.

بهاره رهنما بازیگر معروف ایرانی در لایو اینستاگرام  شب گذشته خود اعلام کرد چندی پیش برای بازی در یک سریال تلویزیونی حضور دعوت به کار شدم. از آنجایی که بعد از سریال بچه مهندس چندبار برای کار در تلویزیون دعوت شده بودم و حتی تا پای تست گریم هم رفتم و دقیقه نود کارها کنسل شده بود اعلام کردم به عوامل  نمی دانم چرا این همکاری ها راه به جایی نبرده و حتما قبل از هرکاری استعلام کنید.

وی ادامه داد: سناریو را که خواندم ،کار را قبول کردم ، حتی قراردادهم بستم . تست گریم هم انجام شد و سه بار جلوی دوربین رفتم .اما بعد از آن دیگر برای ادامه بازی در فیلم خبری نشد. همان موقع بود که فهیدم خبری شده است.

بهاره رهنما گفت: از  عوامل با من تماس گرفتند و گفتند شما مطئن هستید که در صدا وسیما مشکلی ندارید. من هم گفتم خوشبختانه نه مشکل اقتصادی داشتم نه مشکل و نه مسئله مالی .

وی افزود: اتفاقا چند وقت پیش هم برای یک سریال تلویزیونی دعوت به کار شدم . قرار بود نقش همسر یک پلیس را بازی کنم اما گفتند این خانم نمی تواند در این نقش بازی کند. تلویزیون جایی است که من  دوران جوانی ام را در آنجا بودم.به نظرم تلویزیون یک رسانه ملی است اگر دلیلی برای کار نکردن من هست باید شفاف مطرح شود من حتی در این مورد به آقای رهبری فرد هم نامه دادم و این نامه موجوده!

 

 

کدخبر: 715244 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟