رقابت الهام چرخنده با گلشیفته فراهانی! /  قرار بود مانکن  فیلم شم !
 الهام چرخنده متولد ۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان است . الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. الهام چرخنده فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد. الهام چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد. الهام چرخنده گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم.الهام چرخنده پستی که درباره نحوه آشنایی او با همسرش در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.

به گزارش رکنا، الهام چرخنده بازیگر زن مشهور و البته جنجالی که چند سال پیش محجبه شد و مسیر کاری اش به طور کامل تغییر کرد درباره فعالیت گلشیفته فراهانی در خارج از کشور می گوید که من هم پیشنهادات زیادی در خارج کشور داشتم که می توانستم مثل گلشیفته شوم.

الهام چرخنده می گوید یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای به او پیشنهادی ۶ میلیاردی برای بازی در نقش یک مانکن را داده و او نپذیرفته است.

این خانم (گلشیفته فراهانی) آن قدر کوچک است که اسمش یادم نیست.

سینمای بالیوود در آن مقطع سراغ من آمد اصولا هم بانوی سینماگر ایرانی این چیزی که این خانمی که از بس کوچک است؛ اسمش هم یادم نیست و جدیدا در اروپا لباس های برهنه می پوشد و عکسش روی جلد مجلات می رود و در فیلم افغانی هم لخت شده است؛ نیست.

وی ادامه داد: پنج شش سال پیش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مختلفی هم سراغ من آمدند و پیشنهاد حضور به عنوان نقش اول سریالی که مضمونش مربوط به یک خانم مانکن و چند نفر مرد عاشق و شیفته او بود را دادند و گفتند ۵-۶ میلیارد به تو می دهیم و بدون شک هر بازیگر دیگری بود؛ قبول می کرد.

منبع: وقت صبح

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

کدخبر: 715065 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟