سلبریتی هایی که فقط چند ساعت زن و شوهر بودند!

زندگی شخصی سلبریتی ها همیشه برای مردم جالب و اخبار مربوط به سلبریتی ها پرمخاطب بوده است. ازدواج برخی از این سلبریتی های خارجی مورد توجه رسانه ها بوده است. برخی از سلبریتی ها چندین سال با یکدیگر زندگی کرده اند و برخی دیگر از سلبریتی ها زندگی مشترکشان فقط چند ساعت دوام آورده است.

به گزارش رکنا،  در اینجا کوتاه‌ترین ازدواج های مشهور در تمام دوران را آورده‌ایم تا با دنیای سلبریتی‌های هالیوودی و آنچه که به غلط به عنوان خوشبختی محض برای بسیاری از کسانی که برایشان صدای دهل از دور خوش است، بیشتر آشنا شویم.

نیکولاس کیج و اریکا کوئیک: ۴ روز

نیکولاس کیج و اریکا کوئیک

نیکلاس کیج هنرپیشه معروف هالیوود پس از چهار روز ازدواج، از همسر چهارم خود، «اریکا کوئیک»، درخواست طلاق داد.

کیج در ۲۳ مارس ۲۰۱۹ با کویک ازدواج کرد. در ۲۷ مارس، با توجه به اسناد دادگاهی که توسط کیج در لاس وگاس، نوادا، که توسط ET بررسی شده بود، درخواست ابطال یا در صورت عدم امکان ابطال طلاق کرد.

کیج و کوئیک در آوریل ۲۰۱۸ با یکدیگر آشنا شدند. به گفته مجله «پیپل»، این زوج هنگام درخواست مجوز ازدواج نیز در حال مشاجره بودند.

بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر: ۵۵ ساعت

بریتنی اسپیرز و جیسون الکساندر

این ازدواج با رکورد تنها ۵۵ ساعت پس از رسمی شدن، به پایان رسید. پس از زنگ زدن در سال جدید در سال ۲۰۰۴، بریتنی اسپیرز به وگاس رفت تا با دوست دوران کودکی خود ازدواج کند.

ساعاتی بعد قاضی ازدواج «شوخی» آنها را منحل کرد.

او در مصاحبه ای که از «E!»(مجله سرگرمی) پخش شد گفت: «این من بودم که احمق بودم، سرکش بودم و واقعاً مسئولیت کاری را که انجام می‌دادم برعهده نگرفتم!»

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع:وقت صبح

کدخبر: 710720 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟