عکس های جدید از بانوان عمارت قبله عالم

 حامد کمیلی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. حامد کمیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و دارای ۱۰ سال فعالیت تئاتر است. حامد کمیلی کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. حامد کمیلی در رشتهٔ تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌است. حامد کمیلی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر از جشنوارهٔ تئاتر فجر است، که جایزه‌اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است. حامد کمیلی پیانو و تار نیز می‌نوازد. وی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تأثیر فراوانی داشته و امیدوار است که بتواند با توجّه به تأثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد.

سریال قبله عالم

اولین قسمت از سریال قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی که در فضای تاریخی ساخته شده است امروز، یکشنبه 10 مرداد ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

این سریال به تهیه کنندگی منوچهر محمدی در لوکیشن های کاشان و تهران تصویربرداری شده است و بخشی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار را در قالب طنز روایت خواهد کرد.

سریال قبله عالم

در اولین قسمت از سریال قبله عالم ، دو همسر ایرانی و هلندی ناصرالدین شاه معرفی شد.

سوگل خلیق بازیگر جوان و با استعداد کشورمان در اولین تجربه بازی در سریال های تاریخی خود نقش مونس السلطنه را ایفا می کند که همسر ناصرالدین شاه، اجاق کور، نجیب متعد و دلبر است.

همسر دیگر ناصرالدین شاه آنجلینا السلطنه با بازی مارنه ون هولک،  متولد هلند است و فعالیت مهمی ندارد.

سریال قبله عالم

این سریال که در خانه تاریخی طباطبایی ها در کاشان فیلمبرداری شده است و بازیگران مشهوری همچون حامد کمیلی، هادی کاظمی، پژمان بازغی، سام درخشانی، سروش صحت، اردشیر رستمی، شقایق دهقان، سمانه پاکدل و  ... در آن نقش آفرینی می کنند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع : نمناک

کدخبر: 709498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟