عکس همسر شهرام کاشانی ! / مریم زمان مرگ خواننده لس آنجلسی کجا بود؟!

شهرام کاشانی متولد 16 تیر 1353 در تهران ، خواننده و آهنگساز بود.شهرام کاشانی در یک خانواده با مشکلات عاطفی بزرگ شد تا این که شهرام کاشانی از ایران خارج شد و در عرصه موسیقی درخشید و سپس اعتیاد به مشروبات الکی زندگی شهرام کاشانی را از بین برد.شهرام کاشانی چندی پیش بر اثر بیماری کرونا درگذشت.

شهرام کاشانی

بیوگرافی شهرام کاشانی

شهرام در جردن تهران به دنیا آمد و در کوچه گل افشان بزرگ شد و مقطع دبستان را در مدرسه هدف و سپس مدرسه رازی گذراند.

بعد از جدایی پدر و مادرش دچار مشکلات عاطفی شد تا اینکه مادرش با «محمود قربانی» همسر سابق گوگوش ازدواج کرد که این زندگی هم به طلاق ختم شد.

او با اینکه نام خانوادگی اش کاشانی است اما اصالتا اهل اردبیل بوده و تورک زبان می باشد.

مهاجرت به آمریکا شهرام کاشانی

در 14 سالگی با مادر و مادربزرگ اش (آنا) زمینی به ترکیه مهاجرت کردند تا اینکه دو سال بعد در 1369 وقتی 16 ساله بود راهی مکزیک شدند.

آنها سپس بعد از دو روز بصورت غیرقانونی از مکزیک وارد آمریکا شدند و تحصیلات خود را در دبیرستان یونی های ادامه داد.

بنا به گفته آقای مرتضی برجسته،  آقای شهرام کاشانی بر اثر مشکلات کبدی و همچنین بیماری کرونا در کشور ترکیه چشم از جهان فرو بست.

شهرام کاشانی

همسر شهرام کاشانی کیست؟

مریم کاشانی همسر شهرام کاشانی است . اما مشخص نیست که آیا پس از مشکلات روحی و جسمی که برای این خواننده به وجود آمده همسرش با او ادامه داده یا جدا شده است.

شهرام کاشانی چه ارتباطی با گوگوش داشت؟

شهرام کاشانی پسر محمد قربانی است. محمد قربانی همسر سابق گوگوش می باشد. ازدواج مادر شهرام با آقای قربانی برای مدت زمان کوتاهی بوده که شهرام حاصل این زندگی مشترک است. بنابراین شهرام کاشانی و کامبیز پسر گوگوش دو برادر ناتنی می باشند.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع :شایانیوز

کدخبر: 709277 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟