جملاتی زنانه که دل مردان را آب می کند !

در این مطلب می خواهیم بدانیم که مردان دوست دارند چه چیزهایی  را از زبان شما خانم ها بشنوند؟ آیا مردان هم از همان چیزهایی که خانم ها دوست دارند بشنوند؛ لذت می برند؟ یا اینکه مردان به طور ذاتی متفاوت هستند؟ پیدا کردن جملات یا اقداماتی که بتواند روی مردان تاثیر بگذارد؛ سخت است.  ما در این قسمت نکاتی را در خصوص جملاتی که مردان را راضی از زندگی مشترک می کند، پیدا کرده ایم که می خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم.

مردان

اگر شما عشق زندگیتان را پیدا کرده اید و در یک رابطه سالم به سر می برید اما همچنان نمی دانید که چطور مرد خود را تحت تاثیر قرار دهید، برای شما بهترین روش ها را ارائه کرده ایم.

دانستن این موارد باعث تقویت پیوند بین شما شده (حتی به مقدار کم ) و باعث می شود که مردتان احساس کند دقیقا همان کسی است که شما می خواهید. بر خلاف باور عموم، مرد ها دوست دارند که به آن ها یاد آوری شود چقدر همه چیز تمام هستند و همچنین هر روز شنیدن این جمله اعتماد بنفسشان را تقویت می کند و باعث می شود تا روز بهتری داشته باشند.

این جملات شگفت انگیز مردان را جادو می کند

ما مطمئن هستیم که شما همین الان هم برای خوشحال کردن شوهرتان کار های زیادی را انجام می دهید اما اجرا کردن نکات ریزی مانند همین تعریف و تمجید ها، گاهی باعث می شود که روز های بد برای مرد ها قابل تحمل تر شوند. به هر حال، رابطه یک چیز دو طرفه است، اگر او همه وظایفش را به خوبی انجام می دهد وقت آن است که شما هم زحماتش را جبران کنید. در واقع این جملات، چیزهایی هستند که هر مردی نیاز دارد بشنود اما ممکن است این نیاز را هرگز به زبان نیاورد.

1- من خیلی خوش شانسم که تو رو دارم

شاید تعریف کردن از ظاهر مرد ها برایشان خوشایند باشد اما در روابط بلند مدت، باید عمیق تر بیندیشید. تجربه نشان می دهد که این جمله تاثیر خوبی می گذارد. مرد ها دوست دارند بدانند که چقدر در زندگی همسرشان اهمیت دارند؛ و اینکه وجود آن ها چه تفاوتی را ایجاد می کند. فکر نکنید که این چیز ها خیلی اهمیت ندارند. وجود این موارد در هر رابطه ای ضروری است و هرگز فراموش نکنید که سخنان شما، آرامش خیال آن ها در روز های بد و سخت است.

2- من عاشق اینم که تو همیشه میدونی کی و کجا چه حرفی بزنی

راستش وقتی که شما و همسرتان مدت زیادی رو با هم بودین. خیلی خوب همدیگرو میشناسید و به همین خاطر او همیشه می داند که کجا باید چه حرفی بزند که برای شما خوشایند باشد. پس خیلی خوب است که خودش هم در جریان این تواناییش باشد و حتما از دانستنش خوشحال می شود.

3- من به تو باور دارم و همیشه خواهم داشت

گاهی اوقات در زندگی اتفاق هایی می افتد که دستیابی به رویا ها برای شما دو نفر سخت می شود و در تنگنا قرار می گیرید. در این زمان هر دوی شما به انگیزه نیاز دارید؛ پس در این مواقع به او بگویید که به تو و توانایی هایت ایمان دارم .مثل باد در زیر بال هایش باشید و از او حمایت کنید و مطمئن باشید که زحماتتان راه دوری نمی رود.

4- قدردان هر کار کوچکی هستم که بخاطر من انجام میدی

طوری که به شما نگاه می کند و به شما گوش می دهد! وقتی به دنبال شما می آید یا شما را به جایی که میخواهید بروید میرساند و هرکاری که انجام میدهد تا زندگی روزمره شما قابل تحمل تر شود. برای همه این ها قدردان باشید

5- عزیزم به کمکت احتیاج دارم

مرد ها چه چیزی دوست دارند بشنوند؟ دوست دارند بشوند که به آن ها نیاز دارید مخصوصا وقتی که چیزی در خانه به تعمیر نیاز دارد. مثلا باز کردن یک شیشه خیارشور یا بستن لوله ها در حمام! در واقع هر چیزی که باعث شود احساس کند قابل ستایش و احترام است.

6- متشکرم که همیشه به صحبت های من گوش می کنی

همه ما می دانیم که مرد ها خیلی دوست ندارند که درباره هر چیز کوچکی که در طول روز برایشان اتفاق افتاده صحبت کنند بنابراین، اگر شما همسری دارید که با مهربانی به شما گوش می دهد و درباره روزتان از شما می پرسد؛ از او تشکر کنید زیرا همه زن ها چنین همسری ندارند.

7- خدای من! امروز خیلی خوشتیپ شدی

حتی اگر مثل یک سوپر استار سینما به نظر نمی رسد، باز هم از ظاهرش تعریف کنید. شاید هنوز خیلی اعتماد به نفس درباره ظاهر خود ندارد اما بالاخره تصمیم گرفته که خودی نشان دهد. هیچ وقت از توجه به تغییراتی که در ظاهرش ایجاد کرده است؛ غافل نشوید. به احتمال زیاد شما یکی از دلایلی هستید که او می خواهد بخاطرش تیپ بزند!

8- عاشق مدل مو های جدیدت شدم

فقط زن ها نیستند که دوست دارند این جمله را بشنوند. مرد ها هم از شنیدنش خوشحال می شوند. اگر متوجه شده اید که او تغییراتی در موهایش ایجاد کرده، مخصوصا وقتی که کاملا مدل آن ها را عوض کرده؛ حواستان باشد که به آن واکنش نشان دهید. او به شدت از این توجه خوشحال شده و شما هم چند درجه خودتان رو به او نزدیک تر می کنید!

9- تو جذاب ترین شخصیت بین دوستاتو داری

به هیچ وجه نباید درمورد دوستانش بدگویی کنید، بلکه باید به گونه ای به او احساس متمایز بودن بدهید. بگذارید احساس کند که در بین دوستانش از همه بهتر است و از نتیجه شیرین این کار لذت ببرید.

10- تو پدر فوق العاده ای هستی (اگر بچه دارید )

اگر صاحب فرزند هستید، به او بگویید که چقدر وظیفه پدر بودنش را به خوبی انجام می دهد. برای مردها، ایفای نقش به عنوان یک پدر، از هر چیزی در زندگیشان با اهمیت تر است. شنیدن این که او پدر خوبی است از طرف شما می تواند روزش را بسازد.

مردان

پدر و مادر بودن استرس زاست و من میدانم که شما از آن می ترسید اما علی رغم روز های سخت و چالش برانگیز، روزهای شیرینی هم دارد. تمجید کردن از توانایی او به عنوان یک پدر، خیلی برایش ارزشمند خواهد بود.

11- تو به راحتی شرایط بحرانی را کنترل میکنی

دو نوع انسان وجود دارد؛ کسانی که با بروز اولین نشانه های مشکلات ناامید می شوند و کسانی که نسبت به مشکلات واکنشی منطقی و با آرامش نشان می دهند.

اگر همسر شما توانایی منحصر بفردی دارد که در زمان وقوع حوادث غیر منتظره آرام بماند و اوضاع را جمع و جور کند؛ یکی از مشخصه های فوق العاده است که داشتن چنین آدمی دور و برتان، نجات دادن زندگیتان است. پس بروید و از همسرتان تشکر کنید.

12- متاسفم (برای هر کار اشتباهی که اخیرا انجام داده اید)

گاهی اوقات از همسرتان عذر خواهی کنید (بخاطر خیلی از چیز ها ) و مدام انجام دادن این کار را بهبود ببخشید. اگر حق با همسرتان بوده است؛ بروید و از او عذر خواهی کنید. مرد ها به ندرت کلمه من متاسفم را می شنوند؛ پس بروید و برای هر چیز کوچکی عذرخواهی کنید و بعد رضایت را در چهره آن ها ببینید.

13- تو اصلا شبیه مرد های دیگه ای که می شناختم نیستی

و جملاتی مثل این که "تو از همه لحاظ بهترین مردی هستی که تا حالا دیدم " را اضافه کنید. چه کسی بدش می آید؟ حتی اگر این حرفتان واقعیت ندارد؛ او هرگز متوجه غیر واقعی بودنش نخواهد شد.از او تقدیر کنید و تماشا کنید که چقدر به خود و توانایی هایش افتخار خواهد کرد.

14- تو را همینطور که هستی می خواهم

در این صورت او از لحاظ عاطفی، جسمی و فکری یک پشتیبان قوی برای تان خواهد بود. پس چرا از گفتن این جمله به همسرتان غافل شوید؟

15- دوستانت انسان های خوبی هستند

خیلی مهم است که نسبت به دوستان همسرتان مثبت اندیش باشید. آنها افرادی هستند که همسرتان انتخاب کرده است تا در کنارشان زندگیش را بگذراند و این موضوع به این معنی است که به طور مرتب آنها را خواهید دید. چرا نباید تلاش کنید که با آن ها ارتباط بگیرید؟ همسر شما عاشق این است که بشنود شما درباره دوستاش با احترام صحبت می کنید. این موضوع زندگی شما را شیرین تر خواهد کرد.

16- تو دنیای من را نورانی کردی

جملاتی مثل این می توانند او را غرق در احساس خوشبختی کنند اما صادقانه بگوییم؛ داشتن فردی که چنین احساس آرامشی به شما می دهد؛ بسیار گرانبهاست. هر روزی که شما همسرتان را می بینید، درخشش چهره او حالتان را خوب خواهد کرد و شما به خوبی میدانید که او از شنیدن این جمله لذت خواهد برد.

عبارت عاشقانه برای همسر

17- در آغوش تو احساس امنیت میکنم

اصلا نمیدانیم چرا، اما هر وقت که در کنار همسرمان هستیم احساس شکست ناپذیری می کنیم؛ هیچ نگرانی نداریم و گویی که همه مشکلاتمان ناپدید می شود. آیا شما هم میخواهید که از این احساس با او صحبت کنید و حال دلش را بهبود ببخشید.

18- من کنارت هستم

هر اتفاقی هم که بیفتد؛ شما همیشه کنار همسرتان خواهید ماند. این جمله را به او بگویید تا هیچوقت به وفاداری تان شک نکند. نه اینکه اون شک کرده باشد؛ اما مهم است که هر چند وقت یکبار او را مطمئن کنید.

19- من کاملا به تو اعتماد دارم

مردان

چه چیزی برای مرد ها جذاب است؟! زنی که کاملا به آنها اعتماد دارد. زنی که هیچ مشکلی با بیرون رفتن همسرش ندارد و مدام به او زنگ نمی زند. همان زنی باشید که به مردتان اعتماد دارید تا همیشه به شما وفادار بماند. به اندازه کافی به او اعتماد داشته باشید و اجازه ندهید هیچ شکی باقی بماند. اگر او هیچ چیزی نداشت اعتمادتان را به او بدهید تا احساس کند دنیا را به او داده اید.

جملاتی برای همسر

20- تو چجوری همیشه من را میخندانی؟

مرد ها خیلی علاقه دارند که بتوانند زن مورد علاقه شان را بخندانند. پس حتی اگر در واقعیت نمی تواند این کار را انجام دهد، شما به او بخندید.

21- تو خیلی سخت کوشی

به او بگویید که چقدر نحوه کار کردنش را تحسین می کنید. به او بگویید که هرگز کسی را به اندازه او جاه طلب ندیده اید و اینکه احساس کند در کارش تخصص دارد برایش حس خوبی خواهد بود.

22- من میخوام که در هر شرایطی با هم باشیم

مردها چه چیزی دوست دارند؟ تلاش و تعهد. او می خواهد مطمئن باشد که شما حتی در سخت ترین شرایط هم کنارش خواهید ماند. به او نشان بدهید که شما در این رابطه سرمایه گذاری کرده اید. هیچ چیز به اندازه دو نفر که با هم بر علیه همه مشکلات می جنگند جذاب نیست.

جملاتی برای همسر

23- تو مثل یک پاداش جاری و همیشگی هستی

این جمله یعنی حضور همسرتان همیشه شما را شاد می کند. با شنیدن این جمله او همیشه سعی دارد تا راهی پیدا می کند که خودش را در دلتان جا بدهد!

24- هیچکس نمیتواند من را مثل تو سورپرایز کند

بودن با کسی که میتواند شما را سورپرایز کند به ویژه در رابطه های طولانی مدت اهمیت زیادی دارد! وقتی که مدت زمان زیادی هست که شما در کنار هم هستید؛ خیلی سخت میتوانید همدیگر را غافلگیر کنید اما اگر همسرتان همچنان شما را سورپرایز می کند باید به او بگویید که چقدر عاشقش هستید و قدرش را بدانید.

25- تو در حوزه تخصصی خودت اطلاعات زیادی داری

مرد ها از شنیدن اینکه باهوش هستند خیلی خوشحال میشوند. چه کسی دوست ندارد که تحسین شود؟ پس حتما چنین جملاتی را به زبان بیاورید.

26- خانواده تو بهترین هستند

ملاقات با خانواده همسرتان میتواند خوب یا بد پیش برود! اگر شما یکی از آن افراد خوش شانسی هستید که ملاقات خوبی با خانواده همسرتان داشته اید؛ الان وقتش است که این جمله را از شما بشنود تا لذت ببرد.

27- از اینکه وقتی نیازت داشتم، کنارم بودی سپاسگزارم

همه ما گاهی اوقات احساس ضعف میکنیم. اما داشتن یک شریک زندگی به این معناست که باید تحت هر شرایطی کنار مان بماند و به ما پایبند باشد. مهم نیست چه اتفاقی بیفتد! اگر همسرت در کنارت ماند؛ از او تشکر کن. پسر بچه ها وقتی که قضیه جدی میشود فرار میکنند؛ فقط مردان واقعی حتی وقتی که آنها را از خودتان دور میکنید، در کنارتان خواهند ماند.

28- وقتی با تو هستم خوشحال ترینم

به او بگویید که همیشه در کنارش خوشحال هستید و وقتی در کنارش هستید هیچ جای دیگری را ترجیح نمیدهید!

29- تو صدای خیلی خوبی داری

امتحانش کنید! حتما جواب میدهد. مردها عاشق شنیدن این گونه جملات هستند.

نمناک

" این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد."

 

 

 

کدخبر: 709120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟