درگیری توییتری محسن چاووشی و مهدی یراحی بر سر خوزستان

مهدی یراحی خواننده و آهنگ‌ساز اهل ایران است. مهدی یراحی متولد 23 آبان 1360 بوده و در اهواز متولد شده است. مهدی یراحی یکی از چهره های معروف بین خوانندگان است. مهدی یراحی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1379 آغاز کرد. مهدی یراحی نسبت به مطالب محسن چاووشی در توییتر واکنش نشان داده است.

مهدی یراحی + محسن چاووشی

سابقه درگیری مهدی یراحی و محسن چاوشی

مهدی یراحی نیز که اصالتا از اعراب اهل خوزستان بوده و از خوانندگان موفق عرصه موسیقی این روزهای کشور است قطعات معروف و پرمخاطب زیادی داشته است؛ کافی است که در نت به جست و جوی آهنگ‌های مهدی یراحی و آلبوم مهدی یراحی بپردازید تا به سادگی کارهای گوشنواز و شنیدنی وی را پیدا کرده و گوش دهید.

مهدی یراحی با انتشار آهنگ پاره سنگ مورد انتقاد قرار گرفته و از شایعه‌های زیادی مبنی بر ممنوع الکار شدن مهدی یراحی در بستر فضای مجازی به صورت زنجیروار پخش شده است. مهدی یراحی چندی پیش با حضور در برنامه تهران من وقتی متحمل فشار زیادی شد به قطعه مسلخ محسن چاوشی اشاره کرد و کار محسن چاوشی را نژاد پرستانه و ضدعرب خواند و گفت با این حال اتفاقی برای محسن چاوشی نیوفتاده است.

همین اتفاق باعث بوجود آمدن درگیری‌های اینترنتی طرفداران محسن چاوشی و مهدی یراحی شده که طرفداران محسن چاوشی به مهدی یراحی اعتراض کرده اند.

محسن چاوشی هنرمندی است که تنها یکبار در محافل عمومی حاضر شده و نکته قابل اشاره و جالب ماجرا آنجاست که اولین و تنها حضور محسن چاوشی در محافل عمومی در کنسرت مهدی یراحی بوده است و همین موضوع بحث صحبت‌های مهدی یراحی در برنامه تلویزیونی و اتهام نژاد پرستانه بودن قطعه مسلخ محسن چاوشی را پر رنگ‌تر و جالب‌تر می‌کند!

منبع: وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 708583 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟