توهین خانم مجری تلویزیون به مردم ناراحت ایران ! + عکس رونمایی از شوهرش

مبینا نصیری مجری رادیو و تلویزیون است. مبینا نصیری متولد 5 اردیبهشت 1368 در تهران است. مبینا نصیری با مهدی توتونچی، مجری شبکه ورزش ازدواج کرده است. چندی پیش تولد همسر مبینا نصیری بود. پست اخیر مبینا نصیری واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

به گزارش رکنا، مبینا نصیری که به تازگی تولد همسرش مهدی توتونچی را جشن گرفت، جملاتی انگیزشی را چاشنی عکسی از این جشن کرده است. در حالی که پیک جدیدی از کرونا کشور را درنوردیده و مشکلاتی دیگری بر دوش مردم افتاده، مجری صداوسیما با انتشار عکسی از جشن تولد همسرش، کاستی ها هر کس را متوجه خودش و قصوراتش می داند.

او زیر این عکس چنین نوشته است:

مبینا نصیری

بسیاری از مردم به هنگام گفتگو کلماتی مخرب را ادا می کنند؛

مثل: مریضم، ورشکست شدم، جانم به لبم رسید، بد شانسم و …

به یاد داشته باشید از سخنان تو بر تو حکم خواهد شد، کلامتان بی اثر باز نخواهد گشت و آنچه را بر زبان رانده اید به جا خواهید آورد…

در سال ۱۳۹۲ مبینا نصیری در برنامه زنده امروز هنوز تموم نشده، خطاب به مجری مرد مقابلش در خصوص یکی از پیامکهای مردم ابتدا سکوت و وقتی با اصرار این مجری مواجه شد به او گفت: نوشته اند جگر! «به مبینا نصیری گفته بودند جگر» که این دیالوگ حواشی فراوانی به دنبال داشت و در نهایت منجر به ممنوع التصویری وی به مدت دو سال شد. وی بعد از ۲ سال در مورد ممنوع التصویری اش گفت:

مبینا نصیری

حوالی مهر در دومین روز از حضورم در برنامه امروز هنوز تموم نشده حاضر شدم. نویسنده مطلبی به من داد برای خواندن که اتفاقاً پیامک بیننده های برنامه هم نبود و حاصل تراوشات ذهنی نویسنده برنامه بود.

در پایان یک جمله، کلمه ای نوشته شده بود و قرار بود که من بدون گفتن عبارت دقیق با ان کلمه شوخی کنم و البته اشاره ای هم به شخصیت عروسکی کلاه قرمزی داشت.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 706974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟