سلمان کارگر هندی بهادری ها در سرزمین مادری کیست ؟!  + عکس و بیوگرافی

 سرزمین مادری از جمله مجموعه های تلویزیونی است که بازیگران و هنرمندان سرشناسی در آن آن ایفای نقش کرده اند. یکی از این نقش ها، کارگر هندی خانواده بهادری هاست. بازیگر این نقش یک تبلا نواز مشهور هندی به نام درشن آنند سینگ است. 

درشن آنند متولد 1346 به تشویق پدرش که ساز هارمونیوم (پیانوی بادی) را خوب می نواخت، به تبلا نوازی روی آورد و از هفت سالگی در هندوستان نزد پروفسور «ایندر سینگ» در شهر دهلی به مدت هشت سال تبلا نواخت. در سال 1367 به ایران آمد و در بسیاری از آلبوم ها و اجراهای صحنه ای با هنرمندان ایرانی همراهی کرده است.

سرزمین مادری

حضور در سریال سرزمین مادری

همان طور که اشاره شد آقای سینگ در این سریال نقش خدمتکار خانواده بهادری ها را ایفا کرده است. او به خوبی توانسته است این نقش را اجرا کند و توجه برخی از مخاطبان این سریال را به خود جلب کند.

سریال سرزمین مادری

سرزمین مادری با نام پیشین سرزمین کهن یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی کمال تبریزی است که از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این مجموعه تلویزیونی به رخدادهای تاریخی، سیاسی و اجتماعی ایران از زمان جنگ جهانی دوم تا وقوع انقلاب ۱۳۵۷ در بستر زندگی فردی به نام رهی اردکانی می‌پردازد.

سرزمین مادری در طی سال‌های ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶ ساخته شده‌است. پخش این مجموعهٔ تلویزیونی ابتدا در ۳ بهمن ۱۳۹۲ آغاز شد و تا ۲۴ بهمن همان سال نیز ادامه داشت اما پس از مدتی به دلیل حواشی پیش‌آمده متوقف و پس از گذشت نزدیک به ده سال در ۲۰ مهر ۱۴۰۲ دوباره از سر گرفته شد.

این مجموعه به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران در بستر زندگی فردی به نام رهی می‌پردازد و در قالب سه فصل برای پخش آماده شده‌است. در فصل اول سریال، کودکی رهی که شخصیت اصلی سریال است به تصویر کشیده می‌شود که نقش او را علی شادمان بازی می‌کند. رهی پس از بمباران دهکده محل سکونت‌شان توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود.

پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر ماجراهایی او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد. همین باعث می‌شود به یک خانواده دیگر که مذهبی هستند سپرده شود. اما این پایان ماجراهای او و اطرافیانش نیست.

کدخبر: 1000957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟