مرور 10 فیلم سینمایی با هنرمندی آتیلا پسیانی / فیلم

به گزارش رکنا، آتیلا پسیانی هنرمند با ارزش کشورمان را از دست دادیم و هنوز داغ این غم در بین اهالی هنر و دوستداران او تازه است. در این فیلم سکانس هایی از بهترین نقش‌هایی که آتیلا پسیانی در سینما از خود به یادگار گذاشت را مرور کرده ایم.

زنده یاد آتیلا پسیانی بیش از 4 دهه به صورت مستمر در سینما، تلویزیون و تئاتر حضوری فعال داشت. در تمام این سال‌ها به عنوان بازیگر و کارگردان، کارش را به بهترین و مطلوب‌ترین شکل پیش برد و انتخاب ‌های هوشمندانه‌ای داشت.

درگذشت این هنرمند محبوب در روز جمعه 13 مهر 1402روز تلخی را برای همه رقم زد. پسیانی کارنامه پرباری را از خود به یادگار گذاشت. به بهانه این روز تلخ، نگاهی داریم به مهم‌ترین نقش‌هایی که در سینما از او به یادگار مانده است.

آتیلا پسیانی نقش‌های مهمی را هم در تلویزیون و هم روی صحنه تئاتر اجرا کرد اما در این پرونده صرفا روی مهم‌ترین نقش‌های سینمایی او دست گذاشته‌ ایم؛ بازی آتیلا پسیانی را در نقش هایی از قبیل هادی در فیلم سینمایی خاکستر سبز، نقش داماد در فیلم طلسم که در کنار مرحوم استاد جمشید مشایخی بازی کرد، نقش میشل در فیلم روز شیطان، نقش شهباز در فیلم در کمال خونسردی که در کنار ابوالفضل پورعرب نقش آفرینی کرد، نقش احمد در فیلم سینمایی دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی که در کنار هنرمند کشورمان نیکی کریمی بازی کرد، نقش مجید در فیلم آب و آتش با بازی در کنار لیلا حاتمی ، نقش محسن در فیلم شام آخر در کنار کتایون ریاحی و هانیه توسلی و همچنین نقش روانشناس در فیلم آتش بس که در کنار محمدرضا گلزار بازی کرد و نقش رضا در فیلم چه کسی امیر را کشت؟ در این فیلم می بینید. روحش شاد و در آرامش ابدی.

آیا این خبر مفید بود؟