«سه تفنگدار: دارتانیان» به نمایش خانگی آمد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «سه تفنگدار: دارتانیان» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

«سه تفنگدار: دارتانیان» یک فیلم سینمایی فرانسوی در ژانر اکشن، ماجراجویی و تاریخی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی مارتین بوربولون است که فیلم‌نامه آن توسط متیو دلاپورته و الکساندر دلا پاتلیر بر اساس رمان مشهور «سه تفنگدار» اثر الکساندر دوما اقتباس شده‌است.

«سه تفنگدار: دارتانیان» داستان جوان دلیر و شجاعی است به نام دارتانیان که پس از تلاش برای نجات یک زن جوان از ربوده شدن، زخمی شده و تلاش می‌کند خود را به پاریس برساند تا هر طور شده متجاوزان را پیدا کند، این تلاش او به یک جنگ واقعی ختم می‌شود که به وضوح آینده کشور فرانسه را به خطر می‌اندازد. او با آتوس، پورتوس و آرامیس، سه تفنگدار پادشاه، همراه می‌شود غافل از اینکه اتفاقات عجیبی در انتظارش است.

این فیلم از پرهزینه‌ترین فیلم های سینمای فرانسه در سال ۲۰۲۳ است که دنباله آن نیز با عنوان «سه تفنگدار: ملیدی» در دسامبر ۲۰۲۳ به روی پرده خواهد رفت. فرانسوا سیویل، ونسان کسل، رومن دوریس، اوا گرین، پیو مارمای، لینا خضری، لویی گارل و ویکی کریپس در این فیلم بازی کرده اند.

فیلم «سه تفنگدار: دارتانیان» که امتیاز ۶.۹ را در سایت IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۹۶ از ۱۰۰ را کسب کرده و به طور کلی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده و با فروش بالا در باکس آفیس فرانسه موفق شده است، با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه به صورت رایگان و دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟