«توطئه آمیز: در قرمز» به نمایش خانگی آمد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی؛ پلتفرم «تماشاخونه» مجموعه ای از آثار سینمای ایران و جهان را به صورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار داده و این روزها فیلم سینمایی «توطئه آمیز: در قرمز» یکی از آثاری است که در این مجموعه عرضه شده است.

فیلم سینمایی «توطئه آمیز: در قرمز» یک فیلم آمریکایی ترسناک، رازآلود و هیجان انگیز محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی پاتریک ویلسون بر اساس فیلمنامه ای از لی وانل و اسکات تیمز است که پنجمین قسمت از مجموعه توطئه آمیز محسوب می شود.

جاش لمبرت به سمت شرق کشور می رود تا پسرش دالتون را به دانشگاه‌ بفرستد. اما وقتی شیاطین سرکوب شده گذشته دالتون برای تسخیر او و پدرش دوباره باز می گردند، دانشگاه رویایی او تبدیل به کابوسی واقعی می شود.

«توطئه‌آمیز: در قرمز» توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز اکران شد که تاکنون جزو پرفروش‌ترین فیلم های این مجموعه است. موسیقی متن این فیلم نیز توسط جوزف بیشارا ساخته شده است.

در فیلم «توطئه‌آمیز: در قرمز» بازیگرانی چون تای سیمپکینز، پاتریک ویلسون، رز برن، سینکلر دانیل، هیام عباس، اندرو آستور، جوزف بیشارا و... به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم «توطئه‌آمیز: در قرمز» که امتیاز ۶ را در سایت IMDb به دست آورده و در وب‌سایت جمع‌آوری نقد راتن تومیتوز امتیاز ۳۹ از ۱۰۰ را کسب کرده و در وبگاه نقد متاکریتیک امتیاز ۴۵ را به خود اختصاص داده با مدت زمان یک ساعت و ۴۶ دقیقه به صورت رایگان و با دوبله اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» قابل مشاهده است.

کدخبر: 920729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟