« صداتو » برگ جدید رو کرد ؛ شاید شما برنده سکه باشید!

به گزارش رکنا، مسابقه «صداتو» با اجرا و همراهی محسن کیایی که پخش آن به قسمت سوم نزدیک می‌شود برای اولین بار امکان تعاملی حضور مخاطبان را روی پلتفرم های نمایش خانگی شکل داده و بینندگان می‌‌توانند حین تماشای برنامه در مسابقه انتخاب درست یا غلط همراه با شرکت کننده اصلی، شرکت کنند. این فضا علاوه بر فراهم کردن امکان همراهی بیشتر با هیجان برنامه، در هر قسمت از بین شرکت‌کنندگان در این فضای تعاملی به قید قرعه به سه شرکت‌کننده که پاسخ درستی به سؤالات داده‌اند، یک سکه تمام بهار آزادی هدیه می‌دهد. 

مسابقه صداتو.jpg 1 برندگان خوش شانس هر قسمت، در ابتدای قسمت بعدی معرفی می‌شوند. البته برندگان به قید قرعه و از بین شرکت کنندگانی که به چهار سوال از شش سوال مطرح شده در مسابقه، درست پاسخ داده باشند، انتخاب می‌شوند. 

«صداتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاده فضای موزیکال و معمایی دارد که با راه‌اندازی ماژول پرسش و پاسخ به دنبال غافلگیری مخاطب است. در این مسابقه شبنم مقدمی، محمد بحرانی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان هم در یک گروه چهار نفره به عنوان «یاور»،  شرکت‌کننده را در جریان مسابقه راهنمایی می‌کنند. 

شرکت‌کنندگان از میان خوانندگانی که در «صداتو» به اجرا می پردازند باید تشخیص دهند کدام خواننده با صدای واقعی می‌خواند و کدام خواننده شرکت کننده را گول می‌زند. 

«صداتو» هر چهارشنبه‌ از شبکه نمایش خانگی و پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟