اقدام زیبای ستاره هالیوود در مترو + فیلم
حجم ویدیو: 4.13M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

 کیانو ریوز ستاره هالیوود است. این ستاره هالیوود پس از سوار شدن به مترو حرکت زیبایی را انجام داد.

به گزارش رکنا ، کیانو ریوز یکی از ستاره‌های سینمای هالیوود به شمار می‌رود. او از ابتدای درخشش خود در اواخر دهه ۱۹۸۰ با بازی در فیلم «ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد»، روند موفقیت پایداری داشته است. ریوز اغلب در هالیوود به عنوان یک «انسان خوب» شناخته می‌شود. اما این بازیگر موفق و بااخلاق در خارج از سینمای هالیوود نیز، همگان را تحت تاثیر شخصیت فوق العاده خود قرار داده است.

به تازگی ویدئویی منتشر شده که شخصیت جذاب این بازیگر را در خارج از دنیای هالیوود به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود ریوز پس از سوار شدن به مترو جای خود را به زنی که در کنار او ایستاده می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد ریوز در حالی که روی صندلی مترو نشسته، با دیدن زنی که در کنارش ایستاده، وی را صدا زده و از او می‌خواهد تا روی صندلی اش بنشیند.

این ویدئو اولین بار در اینستاگرام منتشر شد. در شرح این ویدئو آمده است: «کیانو ریوز از صندلی خود بلند شد تا یک زن که سرپا ایستاده بود روی آن بنشیند. جنتلمن واقعی.»

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «روح این آدم صادق فروتن، پاک است. او یک جنتلمن واقعی است.»

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟