حجم ویدیو: 8.99M | مدت زمان ویدیو: 00:01:19

جدیدترین درام عاشقانه علیرضا رئیسیان که لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان در آن ایفای نقش می‌کنند، قرار است به زودی روی پرده برود.

قرارداد اکران «مردی بدون سایه» در شورای صنفی نمایش ثبت شده است و این فیلم از نیمه مردادماه در سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد.

همزمان با اعلام این خبر از تیزر جدید این اثر سینمایی که تولیدی مشترک بین ایران و اسپانیا است رونمایی شده است. «مردی بدون سایه» تکمیل کننده ۲ اثر پیشین از سه‌گانه عاشقانه رئیسیان یعنی چهل سالگی و دوران عاشقی است و او در این فیلم نیز به بیان مشکلات و مسائل عاطفی بین زن و مرد پرداخته است. در خلاصه داستان مردی بدون سایه آمده است: «ماهان کوشیار پس از ساخت یک فیلم زندگیش تهدید شده و همسرش عاشقانه به کمک او می‌آید اما حوادثی رمز الود همه چیز را دگرگون می کند.»

علیرضا رئیسیان: تهیه کننده و کارگردان، مسعود سلامی: مدیر فیلمبرداری، هایده صفی‌یاری: تدوین، محمدرضا دلپاک: طراحی و ترکیب صدا، ستار اورکی: موسیقی، ایمان امیدواری: طراح چهره پردازی، امیر نوبخت: صدابردار صحنه، مجید کریمی: مجری طرح، ایمان توکلی: دستیار اول و برنامه ریز، امیرحسین شجاعی: عکاس، نیکان خبازی: ساخت تیزر و امید عشیری مشاور رسانه ای از عوامل «مردی بدون سایه» هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟