حجم ویدیو: 9.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51

نامه سرگشاده علیرضا معتمدی کارگردان فیلم تحسین شده و جذاب «رضا» به دکتر ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر در خصوص فراهم کردن امکان ارائه تمام فیلم‌های اول با هر نوع مجوز اعم از سینمایی و ویدیویی به هیات انتخاب جشنواره. معتمدی در بخشی از نامه‌اش نوشته: “امیدوارم اجازه بدهید هیأت انتخابْ فیلم‌هایی را هم که با مجوز ویدیویی ساخته شده‌اند و تقاضای شرکت در جشنواره را دارند ببیند و به آن‌ها هم شانس انتخاب شدن بدهید. من پارسال چندین نامه رسمی به شما و به رئیس سازمان سینمایی آقای حیدریان نوشتم و حتا چند بار به تلفن شما پیغام دادم و درخواست کردم اجازه دهید که نخستین فیلمم -رضا- برای هیأت انتخاب جشنواره نمایش داده شود اما متأسفانه شما هیچ‌وقت جوابم را ندادید. علت این‌که این نامه را به صورت سرگشاده می‌نویسم هم همین است چون می‌خواهم مطمئن شوم که آن را می‌خوانید. به هر حال این که شما جواب‌مان را نمی‌دهید دلیل نمی‌شود که ما حرف‌مان را نزنیم.

همچنین همان‌طور که می‌دانید پروانه ساخت یک فیلم بیش از آن‌که نشان‌دهنده کیفیت آن فیلم باشد نشان‌دهنده شرایط ویژه تولید و ساخت آن فیلم است. بعضی از فیلم‌ها در ساختار حرفه‌ای سینمای بدنه امکان ساخته شدن ندارند -مثل فیلم من، رضا- اما این به معنای «سینمایی» نبودن آن فیلم‌ها نیست. جشنواره‌ها قرار است عرصه‌ی عرضه‌ی تجربه‌های فرمی و محتوایی فیلمسازان باشند.

از آن‌جا که سال گذشته دبیرخانه جشنواره از دریافت فرم درخواست و نسخه بازبینی فیلم ما خودداری کرد و مطابق مقررات ما هنوز شانس شرکت در جشنواره را داریم، به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده «رضا» تصمیم گرفتم از این حق قانونی خود استفاده کنم و بدینوسیله رسماً درخواست خود را برای شرکت فیلم سینمایی Movie رضا در سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر اعلام می‌کنم.”
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری 4 دندانپزشک ایرانی / پلیس امریکا با شکایت یک زن به هتل رفت + عکس چهره باز

زنده شدن دختر جوان در بیمارستان مسجد سلیمان

همخوابی با زن شوهر دار / عکس یادگاری مهرداد و زن خائن در قتلگاه شوهر + تصاویر

رفتار عجیب پلیس عراق با زائران ایرانی + تصویر

قتل جوان ایرانی در تورنتو + عکس سپهر قاتل فراری

بلایی که پزشک قلابی بر سر لب های دختر جوان ترک آورد + تصاویر

سقوط وحشتناک مرد جوان از روی پل طبیعت بر روی اتوبوس در اتوبان مدرس

مجری اخبار هواشناسی با زنان خیابانی حرکات مستهجنی داشت +عکس

آزیتا نامزد داشت اما با نیما در شمال همخوابی کرد / او باردار است! بچه از کیست؟

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگلی / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟