فیلم جنجالی کشتی‌گیر معروف سوژه شد +عکس

فرانسیس لارنس که کارگردانی سه فیلم از مجموعه سینمایی «بازی بقا» و همین‌طور فیلم مهیج جاسوسی «گنجشک قرمز» را در کارنامه دارد، به زودی جدیدترین پروژه سینمایی خود را با اقتباس از یک داستان واقعی مقابل دوربین خواهد برد. چارلز رندولف فیلمنامه‌نویس که به خاطر «رکود بزرگ» موفق به دریافت جایزه اسکار 2016 شد، با اقتباس از کتاب «توطئه: پیتر تیل، هالک هوگان، گاکر و تشریح فتنه» فیلمنامه پروژه جدید لارنس را خواهد نوشت.

به گزارش آی سینما، لارنس علاوه بر کارگردانی به عنوان تهیه‌کننده این پروژه اقتباسی نیز فعالیت خواهد داشت. دیوید ای. نیومن دیگر تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار اصلی فیلم اعلام کرده در حال حاضر در پی یافتن بازیگرهای تراز اول برای ایفای نقش سه شخصیت محوری – پیتر تیل، هالک هوگان و نیک دنتن – داستان این فیلم است.

کتاب زندگینامه‌ای «توطئه» فوریه گذشته به چاپ رسید و ماجرای جنگ حقوقی بین کشتی‌گیر معروف امریکا و رسانه گاکر و موسس آن و همین‌طور، چهره بانفوذ سیلیکون ولی پیتر تیل را روایت می‌کند. دادگاه رسانه گاکر را به جرم Crime انتشار ویدیوهای خصوصی هوگان به پرداخت 140 میلیون دلار غرامت محکوم کرد که در نهایت، به ورشکستگی این موسسه خبری انجامید.

لارنس درباره اقتباس از کتاب رایان هالیدی گفته: «وقتی کتاب شگفت‌انگیز رایان را خواندم با همه وجود جذب داستانش شدم و بلافاصله نسخه سینمایی آن را پیش خودم متصور شدم. داستان مهم و پرمعنایی است و از این‌که قرار است راوی آن باشم بسیار هیجان‌زده‌ام.»

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟