ستاره زن سینما دوبلور یک انیمیشن شد +عکس

طبق گزارش‌های رسمی منتشرشده در سایت‌های مختلف، بازیگران معروف، بااستعداد و باکیفیتی قرار است صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن کمدی و اکشن The Addams Family را بر عهده داشته باشند؛ اسکار آیزاک صداپیشهٔ شخصیت گومز آدامز خواهد بود، شارلیز ترون صداپیشهٔ شخصیت مورتیشیا آدامز، کلوئی گریس مورتز صداپیشهٔ شخصیت ونزندی آدامز، فین ویلفهارد صداپیشهٔ شخصیت پاگزلی آدامز، نیک کرول صداپیشهٔ شخصیت عمو فِستر، بت میدلر صداپیشهٔ شخصیت مادربزرگ و آلیسون جَنی صداپیشه شخصیت مارگوکس نیدلر.

به گزارش زومجی، کنراد ورنن، کارگردان انیمیشن Shrek 2 (شرک ۲)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و انیمیشن Sausage Party (سوسیس پارتی)، کارگردانی انیمیشن The Addams Family را بر عهده خواهد داشت. او بیشتر در نقش دستیار کارگردان در انیمیشن‌های مختلف حضور داشته و قرار است تهیه‌کنندگی انیمیشن The Addams Family را نیز بر عهده داشته باشد. این انیمیشن بر اساس شخصیت‌های کارتونی معروف مجلهٔ نیویورکر که توسط چارلز آدامز خلق شده‌اند، ساخته خواهد شد. در سال ۱۹۳۸، مجموعه The Addams Family برای اولین‌بار به‌صورت یک مجموعه کاریکاتور در روزنامه نیویورکر معرفی شد. چارلز آدامز خالق این مجموعه بود که انتشار این مجموعه کاریکاتور تا سال ۱۹۸۸ و مرگ خالق آن، ادامه داشت. علاوه بر این، سریال The Addams Family طی سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ روی آنتن رفت و در سال ۱۹۹۱، فیلم The Addams Family منتشر شد. همچنین طی سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۳، سریال انیمیشنی این مجموعه از شبکه ABC پخش شد.

کار نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Addams Family بر عهده پاملا پتلر، نویسنده انیمیشن‌هایی چون Monster House (خانه هیولا)، Corpse Bride (عروس مرده) و 9، بوده و ورنن در کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن به پتلر کمک کرده است. تهیه‌کنندگی این انیمیشن کمپانی مترو گلدوین مایر، بر عهدهٔ گیل برمن و الکس شوارتز است و اندرو میتمن، کوین میسروکی و جو ارلی، تهیه‌کنندگی اجرایی پروژه را بر عهده خواهند داشت.

داستان انیمیشن The Addams Family در مورد خانوادهٔ آدامز و زندگی عجیب‌وغریب آن‌ها و ارتباطشان با دنیای ماوراءالطبیعه است. این انیمیشن قرار است یک بازسازی سینمایی بر اساس مجموعهٔ قدیمی و محبوب تلویزیونی با همین عنوان باشد. گفتنی است در سال ۱۹۹۱، فیلم The Addams Family ‌روی پرده‌ٔ سینما Cinema رفت و در واقع این مجموعه بیشتر برای نسخهٔ سینمایی آن شناخته شده است.

انیمیشن The Addams Family قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۹ مهرماه ۱۳۹۸) ‌روی پرده‌ٔ سینما برود.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟