افطاری دادن اهالی هالیوود از سر لج بازی با ترامپ

دومین مهمانی Party سالانه افطار هالیوود پنجشنبه شب برگزار شد. بنیاد انجمن صنفی نویسندگان در همکاری با سازمان مسلمانان روی صفحه سینما Cinema و تلویزیون میزبان برنامه افطاری بودند که در هتل لندن در وست هالیوود برگزار شد. این مهمانی برای حضور مسلمانان و غیر مسلمانان صنعت سرگرمی Hobby تدارک دیده شده بود.

هدف از برگزاری این مراسم این بود که نویسندگان و تهیه کنندگان این شانس را داشته باشند تا در کنار اعضای جامعه مسلمانان حضور یابند و با آنها غذا بخورند تا بتوانند چهره دقیق‌تر و درست‌تری از اسلام در فیلم و تلویزیون خلق کنند.

این در حالی است که برخی از تهیه کنندگان تلویزیونی مانند هاوارد گوردون و دیوید گری با جامعه مسلمانان هالیوود ارتباط دارند.

گوردون که تهیه کننده چندین سریال تلویزیونی از جمله «۲۴» و «ستمگر» بود، بارها تصویر شخصیت‌های مسلمان و کشورهای مسلمان را در فیلم‌هایش ارایه کرده است و سال‌هاست با سازمان بازیگران سینما و تلویزیون همکاری دارد.

برنامه افطار هالیوود از سال پیش و پس از این که ترامپ Trump سنت ۲۰ ساله برپایی مراسم افطار در کاخ سفید را لغو کرد، برگزار می‌شود.

در این برنامه چندین سخنران شرکت داشتند که درباره نقش اسلام در رسانه و جامعه صحبت کردند. مریم علی دختر محمد علی اسطوره فقید بوکس از جمله این افراد بود. وی برای شرکت کنندگان درباره زندگی پدرش صحبت کرد و از این سخن گفت که پدرش تقوا را سرلوحه کارهایش قرار داده بود و به انسان دوستی و همدلی با مردم برمبنای خداباوری اسلامی توجه داشت و به همین دلیل هرجا که بود خیریه از اصولی بود که ترک نمی‌کرد.

در این برنامه محمد عامر کمدین فلسطینی نیز به اجرای استندآپ کمدی پرداخت و درباره مطالبی چون سختی‌های سفر در دنیا با پاسپورت پناهندگی صحبت کرد.

در این گردهمایی مهمانان روزه‌شان را پس از اذان افطار کردند و دیالوگ‌هایی درباره دیدگاه‌های مسلمانان و ماه رمضان و دیگر باورهای اسلامی از هر گوشه و کناری شنیده می‌شد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟