شکارچی هیولا بازیگر جدید گرفت +عکس

جدیدترین فیلم پل Bridge اندرسون با نام "شکارچی هیولا" فیلمی فانتزی با الهام گرفتن از بازی با همین نام است که جوکوویچ را به عنوان نخستین بازیگر Actor این اثر معرفی کرده است. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره داستان این فیلم و یا سایر بازیگران آن منتشر نشده است.

اندرسون و میلا یوویچ پیش از این فیلم نیز همکاری خوبی را در سری فیلم های رزیدنت ایول داشته اند که به فروش سود سرشاری در باکس آفیس هالیوود منجر شده است.

فعالیت حرفه‌ای وی در زمینه ساخت فیلم از سال ۱۹۹۴ آغاز شد. نخستین فیلم پل اندرسون که در آن به عنوان نویسنده و کارگردان حضور داشت، فیلم خرید بود. یک سال بعد او به عنوان کارگردان فیلم سینمایی Movie مورتال کامبت را تولید کرد. او در سال ۱۹۹۷ فیلم فضای جاری و یک سال بعد فیلم سرباز را در مقام کارگردان، تولید کرد.

1621875_826

اندرسون در سال ۲۰۰۰ به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، فیلم سینمایی منظره را تولید کرد. دو سال بعد، پل اندرسون فیلم سینمایی رزیدنت ایول را که برداشتی از داستان و عنوان بازی رایانه‌ای رزیدنت ایول بود را به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان تولید کرد.

اندرسون در این فیلم از میلا یوویچ به عنوان هنرپیشه نقش آلیس استفاده کرد. پل اندرسون در سال ۲۰۰۴ فیلم سینمایی بیگانه علیه غارتگر را به عنوان نویسنده و کارگردان و همچنین فیلم سینمایی رزیدنت ایول: موعود را به عنوان تهیه کننده و نویسنده در کارنامه خود دارد.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟