نوشته بابک حمیدیان برای کارگردان مغزهای کوچک زنگ‌زده/ دم سیدی گرم که پرچم یک نسل را بالا نگه داشته

بابک حمیدیان بازیگر Actor سینما Cinema او که از فعال ترین هنرمندان حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بود و در سه فیلم به وقت شام، جشن دلتنگی و سرو زیر آب به ایفای نقش پرداخت؛ در آستانه مراسم اختتامیه جشنواره فجر در یادداشتی با تمجید از هومن سیدی از او به عنوان فردی که پرچم یک نسل را بالا نگه داشته تقدیر کرد. متن یادداشت بابک حمیدیان به این شرح است: «با حفظ احترام به تمام کاندیدا های جشنواره امسال می خواهم نظر خودم را درباره یک اسم بگویم که به نظرم این اسم مهم ترین، تاثیرگذارترین و باهوش ترین الگوی یک نسل است و آن هومن سیدی است. هومن سیدی با این حجم از شهرت که در این سالها به خوبی و با مهارت کسب کرده، نماد و الگوی خوبی برای رشد یک سینماگر محسوب می شود.

هومن سیدی علاوه بر فعالیت در عرصه بازیگری و کارگردانی، نسل درخشانی از بازیگران را به سینمای ایران معرفی کرده است و الزاما این معرفی به معنی آن نیست که آیا نوید محمدزاده و امیر جدیدی اولین بار با هومن سیدی کار کرده اند یا خیر. منظور این است که رشد حرفه ای و نزدیک شدن آرام آرام به کمال بازیگری را هر دوی این ستاره ها در کارهای هومن سیدی داشته اند. دو بازیگری که تماشا کردن بازی شان برای من لذت بخش است و امیدوارم نسلی که بازیگری را دنبال می کند، نوع رفتار این دو بازیگر درخشان را برای رسیدن به بالاترین سطح بازیگری الگو قرار دهد.
دم هومن سیدی گرم که پرچم یک نسل را اینگونه بالا نگه داشته. می خواهم توجه نسل خودم و نسل قبل و بعد از خودم را به هومن سیدی به عنوان تاثیرگذارترین الگوی فرهنگی یک سینماگر جلب و از او تقدیر کنم و خوشحالم که با او هم نسل هستم و خوشحالم که همزمان با او بازیگری را آغاز کردم. به نظم ذهنی هومن سیدی بسیار احترام می گذارم و امیدوارم این روندش همیشه پا برجا باشد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟