ابراز پشیمانی بازیگر معروف از بازی در فیلم جنجالی پایان نامه / تکرار اشتباه از اشتباه بدتر است +فیلم
حجم ویدیو: 6.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

پایان‌نامه فیلمی ایرانی به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه کنندگی روح‌الله شمقدری و با بازی حامد کمیلی، بهاره افشاری، کامران تفتی، چکامه چمن‌ماه، نیما شاهرخ‌شاهی و با حضور داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی و جمشید هاشم‌پور است. این فیلم به حوادث Accidents پس از انتخابات بحث‌برانگیز ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ می‌پردازد.

ابتدا شایع شد بازیگر Actor اصلی فیلم لیلا اوتادی است و در نقش ندا آقاسلطان بازی می‌کند. تنها سه ساعت پس از اعلام خبر بازی لیلا اوتادی در نقش ندا، خبرگزاری فارس، در گفت‌وگویی با لیلا اوتادی این خبر را تکذیب کرد. او اخباری را که دربارهٔ بازی‌اش در فیلم پایان‌نامه در نقش ندا آقاسلطان منتشر شده بود کذب محض خواند. تنها ساعتی پس از انتشار این خبر اعتراض مخالفان در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و بالاترین آغاز شد. صفحه مخالفان لیلا اوتادی در شبکه اجتماعی فیس بوک تنها در کمتر از هفت ساعت به سه هزار عضو رسید. جواد شمقدری، معاون سینمایی وزیر ارشاد، در مورد خبر ساخت فیلمی دربارهٔ ندا آقاسلطان گفت داستان پایان‌نامه را خوانده و ربطی به موضوع ندا آقاسلطان ندارد. امیر آقایی نیز که قرار بود در این فیلم بازی کند به دلیل تغییر نسخه اولیه فیلم‌نامه از بازی در این فیلم انصراف داد. نام هانیه توسلی، سارا خویینی‌ها، مازیار باقری، سعیده حمیدی، سروش حائری و علی نجفی نیز به عنوان بازیگران این فیلم اعلام شد که آنان نیز از بازی در پایان‌نامه خودداری کردند.

حامد کمیلی بازیگر این فیلم نیز در یک برنامه رادیویی به گویندگی رضا رشیدپور در دی ماه ۱۳۹۰، بابت بازی کردن در این فیلم عذرخواهی کرد. رشیدپور در این برنامه خطاب به کمیلی گفت: حامد جان منظورت فیلم پایان‌نامه بود؟ کمیلی در پاسخ گفت:آقای رشید پور مردم ما اینقدر آگاه هستند که نیاز به توضیح اضافه نباشه. باز هم ازشون معذرت میخوام. او پیش از این در برنامه هفت با مجری گری فریدون جیرانی نیز عذرخواهی کرده بود.

بهاره افشاری نیز که از سال بعد از اکران این فیلم به مدت سه سال در سینما Cinema ممنوع الکار شده بود در این مورد می‌گوید. چطور من می‌توانم روبروی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. او گفت ابتدا به عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد که تمایلی به انجام این کار نداشته است. او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده است.شمقدری در پاسخ به افشاری گفت که در قرارداد وی پرداخت چنین خسارتی صحت ندارد و امیرآقایی نیر که پس از چند روز فیلمبرداری از ادامه کار انصراف داد تاکنون خسارتی پرداخت نکرده است.این در حالی است که آقایی می‌گوید با شکایت شمقدری به خاطر بازی نکردن در آن فیلم دو سال و نیم خانه نشین شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟