امسال در جشنواره فجر تنوع ژانر داریم

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر، درباره دسته بندی 22 فیلم داستانی انتخاب شده توسط هیئت انتخاب اظهار کرد: از بین 67 فیلمی که به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ امسال حضور دارند که در ژانرهای مختلفی دسته بندی می شوند. خوشبختانه امسال تنوع ژانر داریم و فیلم ها در بخش های دفاع مقدس، مقاومت اسلامی، اجتماعی و کمدی قرار می‌گیرند. در این میان سه فیلمساز اول نیز حضور دارند که توجه هیئت انتخاب را به این امر نشان می دهد.

وی افزود: هیئت داوران تمام تلاش خود را انجام داده اند که بر اساس کیفیت آثار، بهترین انتخاب را داشته باشند.

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مورد تعداد فیلم های دفاع مقدسی حاضر در جشنواره امسال اظهار داشت: با توجه به اینکه فقط 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ امسال حضور دارند، اگر به لیست فیلم ها توجه شود می بینیم که بیشترین فیلم های دفاع مقدسی در ده سال گذشته در جشنواره حضور یافته اند.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، در خصوص چشم انداز جشنواره امسال خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از نتیجه جشنواره امسال به کیفیت فیلم ها بازمی گردد. امیدوار هستیم کیفیت فیلم ها منتقدان، اهالی رسانه و فیلم سازان کشور را راضی کند. در وهله بعد تمام تلاش ما این است که داوری خوبی در جشنواره امسال داشته باشیم تا زحمات فیلم سازان به ثمر بنشیند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟