اشک تمساح ایرانی بر پرده سینمای ارمنی

رضا حسین آبادی کارگردان فیلم سینمایی Movie اشک تمساح درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: این فیلم هم اکنون در سینماهای ۲ شهر بزرگ ارمنستان با نام های ایروان و گیومری در حال نمایش است و خودم هم در این کشور حضور دارم. این را هم باید بگویم که این فیلم در ایروان به زبان ارمنی و در برخی از سکانس ها با دوبله ارمنی در حال اکران است.

وی با اعلام اینکه تاکنون استقبال خوبی از این اثر شده است، افزود: اشک تمساح محصول مشترک ایران و ارمنستان است و ۲ تهیه کننده ایرانی و ارمنی دارد.

حسین آبادی عنوان کرد: اشک تمساح تا ۲ ماه دیگر در ایران به زبان فارسی اکران می شود البته آن قسمت هایی از فیلم که به زبان ارمنی است به صورت زیرنویس فارسی پخش می شود.

این کارگردان در پایان ضمن تشکر از همراهی های سفارت ایران در ایروان بیان کرد: بعد از پایان اکران اشک تمساح در ایروان به همراه برخی از عوامل، فیلم «لحظه آخر» را در این کشور کلید می زنیم.

اشک تمساح به طور کامل در کشور ارمنستان فیلمبرداری شده و الهام گرفته از فیلم سینمایی کندو به کارگردانی فریدون گله است.

این فیلم ترکیبی از بازیگران ایرانی و ارمنی را در خود دارد. مجید مشیری، بابک نوری، امیرمحمد زند بازیگران ایرانی و آناهیت گرگوسیان، آنی قندیلیان و آرمن پطروسیان بازیگران ارمنستانی این فیلم را تشکیل می دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟