توقف اکران خالتور در سینماهای شهرداری تهران

علی احمدی (مدیرعامل موسسه تصویر شهر) در واکنش به خبر توقف اکران خالتور در سینماهای شهرداری که صبح امروز در فضای مجازی منتشر شد، اظهار کرد: از ابتدا سانسی به فیلم خالتور اختصاص داده نشده بود و این فیلم جزو انتخاب‌های موسسه تصویر شهر نبود.

وی در پاسخ به چرایی عدم انتخاب فیلم خالتور از سوی موسسه تصویر شهر عنوان کرد: سیکل اکران اینگونه است که در یک زمان واحد حدود 30 فیلم اکران می‌شود. به طور حتم، در شرایطی که سینماهای شهرداری تهران گنجایش 11 فیلم را دارد، باید از میان فیلم‌ها انتخاب کرد.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر با بیان اینکه در صورتی که شهرداری تهران تمامی فیلم‌ها را اکران کند، شورای صنفی نمایش به این موضوع ایراد وارد می‌کند، تصریح کرد: طبیعی است، از میان چندین فیلم برای انتخاب، موسسه تصویر شهر فیلم‌هایی را که تصور می‌کند، ارزشمندتر است را برای اکران انتخاب می‌کند و قرارداد می‌بندد.

احمدی ادامه داد: در خصوص فیلم خالتور، موسسه تصویر شهر از ابتدا قرارداد اکران نبست. به همین دلیل فیلم هیچ گاه در سینم‌های شهرداری تهران اکران نشد و ادعای توقف اکران فیلم کاملاً کذب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه، تهیه‌کننده فیلم با غوغاسالاری تلاش می‌کند مطالب خلاف واقع را درخصوص اکران فیلم خالتور در سینماهای شهرداری تهران نشر دهد که این امر کاملاً بی‌اساس است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟