بازیگر چرچیل جایزه گرفت

«اولدمن» که پیش از این و در سال ۲۰۱۲ جایزه ستاره بین‌المللی جشنواره فیلم پالم اسپرینگز را کسب کرده، جایزه یک عمر دستاورد سینمایی این جشنواره را طی مراسمی در روز دوم ژانویه ۲۰۱۸ دریافت می‌کند.

از دریافت‌کنندگان پیشین جایزه دستاورد سینمایی «نخل صحرا» جشنواره پالم اسپرینگز می‌توان به چهره‌های مطرحی چون «دنیل دی‌لوئیس»، «کالین فرث»، «متئو مک‌کانوی»،‌ «شین پن»، «برد پیت»، «جف بریجز»، «کیسی افلک» و «اِدی ردماین» اشاره کرد.

«دی لوئیس»، «مک‌کانوی، «بریجز»، «پن»، «افلک» و «ردماین» از بازیگرانی هستند که پس از دریافت این جایزه و در همان سال موفق به کسب جایزه اسکار بازیگری شدند.

«گری اولدمن» سابقه بازی در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر»، فیلم‌های «بتمن» ساخته «کریستوفر نولان»، «دراکولا»، «بتهوون»، «طلوع سیاره میمون‌ها»، «مرد آهنی»، «هانیبال» و ... را در کارنامه سینمایی دارد و یک بار در سال ۲۰۱۱ برای بازی در فیلم «بندزن خیاط سرباز جاسوس» ساخته «توماس آلفردسون» در بخش بهترین بازیگر Actor نقش اول مرد نامزد جایزه اسکار شده است.

بیست‌ونهمین جشنواره فیلم پالم اسپرینگز از تاریخ ۴ تا ۱۵ ژانویه (۱۴ تا ۲۵ دی‌ماه) در آمریکا برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟