فیلمسازان هوشیار باشند/ تلاش ها برای توقیف یک فیلم بی ثمر ماند

در پی اخبار منتشرشده درباره توقیف فیلم «آزاد به قید شرط» پیش از اکران عمومی، حسین شهابی تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم ضمن تایید خبر فوق در گفت‌وگویی اظهار داشت: عده‌ای خودسر با قصد قبلی از طریق تطمیع و با استفاده از بهانه‌های واهی، پیش از اکران عمومی سعی در توقیف فیلم «آزاد به قید شرط» داشتند که وکیل بنده خانم کوهکن به موقع وارد ماجرا شد و پس از اولین خبر کذب منتشرشده در یکی از سایت‌های اینترنتی،که قصد جوسازی علیه فیلم را داشت، بلافاصله سازمان سینمایی را در جریان گذاشت.
سازمان سینمایی نیز هم‌زمان با صدور پروانه نمایش عمومی فیلم اطلاعیه‌ای در سایت خود منتشر کرده و ضمن هشداردادن به سایت‌های خاطی، این خبر را کذب اعلام کرد. جوسازان نیز متعاقب آن با تطمیع چند سایت غیرمجاز مجدداً به تلاش‌های مذبوحانه خود برای توقیف فیلم ادامه دادند که در نهایت با تلاش های بی‌وقفه وکیل بنده شناسایی شده و همراه سایت‌های خاطی به مقامات قضایی معرفی شدند. پلیس فتا با تکمیل پرونده و محرزشدن قصد و نیت جوسازان موضوع را به مقامات ذی‌صلاح ارجاع داد و این پرونده هم‌اکنون در دادسرای جرایم رایانه‌ای در حال بررسی و رسیدگی است.

او ادامه داد: جوسازان که از مدت‌ها قبل با اغفال برخی از اعضای یک تشکل صنفی و به دست‌آوردن یک رای خلاف قانون Law داوری، نقشه دقیقی برای توقیف فیلم طراحی کرده بودند، در نهایت با هوشمندی مقامات سازمان سینمایی و وکیل اینجانب در اجرای توطئه خود ناکام ماندند.
هرچند که به رغم برخورد قانونی با این عوامل، تلاش خودسران برای توقیف این فیلم همچنان ادامه دارد. این هم شیوه جدیدی برای توقیف فیلم است. فیلم‌سازان هوشیار باشند!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟