رونق فروش گیشه سینماها با بازی الناز شاکردوست و نوید محمدزاده

اکران ۱۴ فیلم سینمایی در حالی ادامه دارد که از هفته گذشته با اکران فیلم «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی، سالن‌های سینما گرمایی دوباره یافتند و البته آمار فروش سایر فیلم‌ها نیز پیدا شد.

فیلم «زرد» که این روزها موافقان و مخالفان زیادی دارد و البته به نظر می‌رسد طیف سنی جوان بیشتر مخاطبش هستند، همان روند هفته گذشته را در فروش داشته و اتفاق جدیدی را در گیشه تجربه نکرده است. این فیلم در میان سایر آثار اکران شده، فروش بیشتری داشته است.

با گذشت ۵۱ روز از اکران «نگار» ساخته رامبد جوان، این فیلم هنوز روی پرده است و بیش از دو میلیارد و نیم فروخته است. «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی، «تابستان داغ» ساخته ابراهیم ایرج‌زاد، «خانه دختر» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، «من و شارمین»، ساخته بیژن شیرمرز که از معدود فیلم‌های کمدی روی پرده است، «قهرمانان کوچک» از حسین قناعت، «مالاریا» به کارگردانی پرویز شهبازی، «حقه‌باز دم دراز» ساخته علیرضا محمود‌زاده و «آزاد به قید شرط» کار حسین شهابی، روند فرو‌ش‌شان همچون هفته پیش از این بوده است.

«خفه‌گی» به کارگردانی فریدون جیرانی و «ایتالیا ایتالیا» ساخته کاوه صباغ‌زاده دو فیلمی بودند که هفته گذشته میلیاردی شدند. در این میان، «خفه‌گی» توانست در مدت زمان یک هفته از آغاز اکرانش یک میلیارد تومان فروش کند و «ایتالیا ایتالیا» نیز بعد از حدود سه هفته به این رقم فروش دست پیدا کرد.

«رقص پا» به کارگردانی مزدک میرعابدینی نیز فیلم جدیدی است که از چهارشنبه گذشته (سوم آبان‌ماه) اکران خود را آغاز کرده است و تا کنون نیز دو میلیون تومان فروخته است.

در ادامه جدول فروش فیلم‌های در حال اکران آمده که این آمار فروش مربوط به مجموع تهران و شهرستان است.
 

نام فیلم روزهای اکران مجموع فروش تهران و شهرستان
«زرد» ٢٣ روز ٣ میلیارد و ٢۴٠ میلیون تومان
«نگار» ۵١ روز ٢ میلیارد و ۶٣٧ میلیون تومان
«مَلى و راه هاى نرفته‌اش» ۴۴ روز ١ میلیارد و ۵٩٣ میلیون تومان
«تابستان داغ» ۵۸ روز ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان
 «خانه دختر» ١۶ روز ١ میلیارد و ۵٠۴ میلیون تومان
« خفه‌گى» ٩ روز ١ میلیارد و ۴٠۵ میلیون تومان
« من و شارمین» ۵١ روز ١ میلیارد و ٢١٠ میلیون تومان
« ایتالیا ایتالیا» ٢٣ روز ١ میلیارد و ١٠٠ میلیون تومان
« قهرمانان کوچک» ٢٣ روز ١ میلیارد و ٨٠ میلیون تومان
« مالاریا» ٢٣ روز ٢٧۵ میلیون تومان
«حقه باز دم دراز» ١۶ روز ١۵٠ میلیون تومان
« شَنِل» ٩ روز ٨٠ میلیون تومان
« آزاد به قید شرط» ٩ روز ۶١ میلیون تومان
« رقص پا» ٢ روز ٢ میلیون تومان

 

 

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟