پیش تولید پیلوت آغاز شد

ابراهیم ابراهیمیان که پیش‌ از این فیلم سینمایی Movie "آادت نمی‌کنیم" را روانه سینماها کرده است، این روزها پیش‌تولید فیلم سینمایی "پیلوت" به تهیه‌کنندگی کیومرث پوراحمد را آغاز کرده است.

او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم بیان کرد: این روزها در مرحله انتخاب بازیگر Actor هستیم و با برخی از بازیگران برای حضور در این فیلم مذاکراتی داشتیم که هنوز قطعی نشده است.

کارگردان "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه " در ادامه به حضور این فیلم در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد و گفت: ازآنجایی‌که فیلم ما اواسط آذرماه کلید خورده می‌شود بسیار بعید است که به جشنواره فیلم فجر برسد، چراکه هم کار را دیر آغاز کردیم و هم این‌که فیلم‌برداری کار به‌احتمال‌زیاد تا زمان جشنواره ادامه خواهد داشت.

ابراهیمیان درباره فضا و داستان این فیلم نیز اظهار کرد: "پیلوت" یک کار کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثارم است و فضایی گروتسک دارد. درواقع یک فیلم کاراکتر محور است که قصه‌ها را شخصیت‌های داستان خلق می‌کنند. برای خودم تجربه عجیبی است و امیدوارم آن‌طور که می‌خواهم کار پیش برود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟