درگیری تکاوران انتظامی شمال سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان مسلح

 سردار  احمد طاهری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های شمالی سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از انتقال محموله مواد مخدر از محور‌های شمالی استان به حوزه مرکزی شهرستان زاهدان و سپس انتقال آن به عمق کشور دست یافتند.

به گزارش رکنا، او می گوید: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تکاوران انتظامی در شهرستان‌های شمالی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی با رصد منطقه، قاچاقچیان مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی مواد افیونی در یکی از محور‌های فرعی شمال استان به سمت مرکز بودند، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه با مشاهده مأموران، با عوامل انتظامی درگیر و پس از مواجه شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس مجبور به رها کردن خودرو‌ها شده و به سمت ارتفاعات متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: با عکس العمل سریع تکاوران پلیس و طی عملیات تعقیب و گریز ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودرو‌های توقیفی و متعاقب آن از محل دپو و مخفیگاه آنان، ۵۹۰ کیلو و ۸۰۰ گرم شامل؛ ۳۰۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۱۲۷ کیلو گرم شیشه، ۴۲ کیلو گرم هروئین، ۶۲ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش و ۵۲ کیلو گرم کراک به همراه سه قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: مواد مخدر خط قرمز پلیس استان سیستان و بلوچستان است، سوداگران مرگ مطمئن باشند فعالیت آنان به طور قطع تحت رصد انتظامی است و چنانچه فعالیت و تحرکی در این زمینه انجام دهند منتظر برخورد قاطع و سخت پلیس و تکاوران استان باشند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟