درگیری سنگین تکاوران انتظامی سیستان و بلوچستان با قاچاقچیان مسلح

سردار احمد طاهری گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

به گزارش رکنا، وی افزود: در این عملیات، شب گذشته مأموران انتظامی در قالب چند تیم با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی،اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه خودروی پژو 405، در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور "اسفندک- سراوان" این شهرستان بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان بیان داشت: در این عملیات مسلحانه سوداگران مرگ  با رها کردن خودرو به سمت ارتفاعات منطقه فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این عملیات در بازرسی از خودروی قاچاقچیان۳۵۱ کیلو و ۱۵۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقدار ۱۷۸کیلو و۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش به دست آمد.

سردار طاهری خاطر نشان کرد: روز گذشته در یک عملیات موفقیت آمیز دیگر، تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، دو قاچاقچی مسلح را که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو در محور "زاهدان-بم" در حال انتقال مقادیری قابل توجه مواد افیونی بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ با ورود به منطقه کمین پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و پس از ساعتی درگیری شدید، خودروی آنان متوقف و ضمن دستگیری هر دو قاچاقچی در بازرسی از خوروی آنان مقدار 97 کیلو گرم تریاک به همراه دو قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود در این دو عملیات، در مجموع 627 کیلو و 50 گرم تریاک و حشیش کشف شده است .

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟