دستگیری 3 سوداگر مرگ در سیستان و بلوچستان

 سردار احمد طاهری اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "خاش و سیب سوران" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، از جا به جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای، به حوزه استحفاظی این 2 شهرستان مطلع شدند.

به گزارش رکنا، وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "خاش و سیب سوران" با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته 3 دستگاه خودروی 405 و یک دستگاه سواری پراید متعلق به اعضای این باند را هنگام تردد در محور "سراوان به خاش" شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که با ورود به منطقه کمین، خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران انتظامی قصد فرار از محل را داشتند.

سردار طاهری عنوان کرد: در این درگیری مسلحانه، بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، قاچاقچیان که عرصه را بر خود تنگ دیدند، با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران 3 نفر از آنها دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیف شده در مجموع 972 کیلو و 375 گرم انواع مواد مخدر شامل؛ 455 کیلو و 895 گرم تریاک و 516 کیلو و 480 گرم حشیش به همراه مقادیری سلاح و مهمات جنگی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های استان حضور فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟