کشف یک تن مواد افیونی در یک عملیات مشترک پلیس اصفهان و سیستان و بلوچستان

سردار "مهدی معصوم بیگی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان اصفهان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی وتخصصی، از انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی در منطقه "ایرانشهر" استان "سیستان و بلوچستان" باخبر و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان، اطلاع رسانی شد.
وی افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر "ایرانشهر" پس از برنامه ریزی لازم موفق به شناسایی سواری پژو حامل محموله افیونی شدهو وارد عمل شدند.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: راننده خودرو به دستور ایست ماموران توجهی نکرد، متواری شد و در فرصتی مناسب خودرو و محموله را به آتش کشید.
سردار معصوم بیگی تصریح کرد: ماموران در اقدامی سریع آتش را مهار و موفق شدند، 960 کیلو و 700 گرم سوخته تریاک و 39 کیلو و 300 گرم تریاک از این خودرو کشف کنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ به طور مستمر ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 469163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟