به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار "غلامرضا جعفری" در تشریح جزئیات این خبر، گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان "چابهار" با انجام اقدامات اطلاعاتی و نیز یک سری تحقیقات میدانی، انباری را در منطقه آزاد چابهار که محل دپوی مقادیری زیادی شیر خشک و خوراک دام قاچاق بود، شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به انبار مذکور اعزام و در بازرسی از آن مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل 42 تن و 875 کیلو شیر خشک و 15 تن و 750 کیلو سبوس دامی که فاقد هرگونه مجوز گمرکی بود، کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به متواری بودن فرد خاطی، گفت: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه از سوی کارشناسان 18 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: از آنجایی که پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می شود پلیس به عنوان حافظ منافع مردم با قاطعیت تمام با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کند، برخورد خواهد کرد.

سردار جعفری در پایان از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاقچیان کالا و مخلان نظام اقتصادی را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟