هلاکت 3 قاچاقچی در سراوان

به گزارش رکنا ، محمد قنبری اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان" با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور را شناسایی کردند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از چندین روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام ساعت ۱۶:۰۰ عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه وانت در محدوده یکی از روستاهای شهرستان سراوان در تردد بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین تکاوران پلیس با آنها درگیر شدند.

وی بیان داشت: در این درگیری مسلحانه که ساعتی طول کشید با آتش پر حجم تکاوران پلیس، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و در بازرسی از خودروها ۸۳۲ کیلو و ۱۸۰ گرم تریاک، ۴قبضه اسلحه کلاش، ۱۶ عدد خشاب حاوی۴۰۱فشنگ جنگی، یک قبضه کلت به همراه یک تیغه خشاب،۴۲فشنگ ۹ میلی متری، یک دستگاه تلفن ماهواره ای کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در ادامه این عملیات خودروی دیگر قاچاقچیان که به سمت شهرستان سیب و سوران متواری شده بود در محدوده منطقه پسکوه توسط تکاوران پلیس شناسایی و طی یک درگیری مسلحانه سوداگران مرگ زمین گیر شد.

قنبری تصریح کرد: در این رابطه ۲ عضو دیگر این باند به هلاکت رسید و در بازرسی از خودرو وانت ۳۸۸ کیلو و ۵۷۵ گرم تریاک ،۲۵ کیلو و ۱۷ گرم حشیش و ۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۶ تیغه خشاب حاوی ۵۴ فشنگ جنگی کشف شد.

قنبری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان و سیب و سوران در کشف این محموله سنگین مواد مخدر خاطر نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچگونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟