غرضی: وزیر نیرو متخصص آب است نه برق!/ تخصص باید حرف اول را در اداره کشور بزند

قطعی برق در روزهای گذشته موجب ناراحتی قشر زیادی از مردم شد. از روز های گذشته و در پی قطعی برق فعالان سیاسی و اجتماعی مختلفی نسبت به قطعی برق واکنش نشان داده اند. سید محمد غرضی نیز از کسانی است که در روزهای اخیر نسبت به قطعی برق واکنش نشان داد. او روز گذشته در پی عذرخواهی رئیس جمهور از مردم بابت قطعی برق و امروز نیز با عذرخواهی وزیر نیرو در خصوص قطعی برق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران ضمن عذرخواهی از مردم به ‌خاطر قطعی برق که دچار سختی شدند، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری که بین وزارت نیرو و همه دستگاه ‌ها و مردم صورت می‌ گیرد، این دو-سه هفته سخت را به ‌خوبی مدیریت کنیم. در حالی که امسال موج گرما در اغلب دنیا زودرس بوده و دما بالاست، می‌ توانیم با همکاری این شرایط را پشت سر بگذاریم.

سیدمحمد غرضی در واکنش به اظهارات وزیر نیرو به خبرنگار رکنا اظهار داشت: آقای اردکانیان تخصص آب دارند و در وزارت نیرو به مدت 4 سال وزیر هستند. این موضوع نشان دهنده آن است که در امور تخصصی مثلاً در مخابرات، نفت، برق و بهداشت و... اگر به حرف ها و توصیه های متخصصین گوش داده نشود و قدرت سیاسی توان آن را نداشته باشد که با گروه های متخصص در تماس باشد، دچار مشکل خواهد شد.

این فعال سیاسی ادامه داد: بنده معتقدم با توجه به اینکه تخصص در دنیا خودش را بر سیاست مداران و کل دنیا تحمیل کرده است، در آینده، موضوعات تخصصی در اداره کشور، سیاست های مخالف خود را نفی می کند.

غرضی گفت: دولت های احمدی نژاد و روحانی در امور مختلف تخصصی مخصوصاً در آموزش عالی و کارهای تخصصی هیچ سرمایه گذاری نکردند. بنابراین طبیعی است که کشور باید هم دچار گرفتاری های مختلف از جمله قطعی های مکرر در حوزه آب و برق شود.

کدخبر: 703141 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی برازنده
آیا این خبر مفید بود؟