نظر ترقی درباره احتمال حضور نمایندگان مجلس در کابینه رئیسی

به گزارش رکنا، حمید رضا ترقی در رابطه با احتمال حضور نمایندگان مجلس در کابینه رئیس جمهور منتخب گفت: قبل از شکل گیری هر دولتی گمانه گویی های مختلف از سوی عناصر وجریان هایی که به دنبال پست و مقام هستند به طور مستمر در رسانه ها بر اساس ظن و گمان مطرح می شود در حالیکه هیچ کدام از اینها، نه واقعیت دارد و نه صحت.

وی افزود : برخی با القای این نوع اسامی و افراد بیشتر بدنبال فضاسازی و در واقع مهندسی افکار عمومی برای ارزیابی ها و قضاوت انجام می گیرد. طبق گفته های رئیسی مبنای کار او در جذب همکاران و معرفی و بکار گیری نیروها شایسته سالاری و کارآمدی افراد و پایبندی به مبانی اسلامی است.

وی درادامه گفت: رئیسی تعهدی به کسی نداده که بخواهد بر اساس آن تعهد این شاکله را پی ریزی کند. او به دنبال این است که دولتی را به روی کار آورد تا خدمتگزار مردم باشد و بتواند، همسو با سیاست های ایشان در جهت مبارزه با فقر و فساد و تبعیض و خدمتگزاری به مردم و ایجاد یک تحول در واقع شیوه حکمرانی رضایت مردم را جذب کند و عزت نظام جمهوری اسلامی را به جایگاه اصلی خود برگرداند. بنابراین طبیعتا اولویت هایی که ایشان مد نظر دارد اولویت هایی است که نارضایتی های مردم در چند سال اخیر به وجود آورده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699111 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟