بیانیه وحید حقانیان در خصوص انتخابات

سید وحید حقانیان در بیانیه ای از سه کاندیدای ناکام انتخابات تشکر کرد.

به گزارش رکنا، متن کامل بیانیه وحید حقانیان به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

سلام علیکم ، نکته ای را میخواستم صادقانه و از روی اطلاع خدمتتان عرض کنم و آن اینکه لازم است، توجه داشته باشیم که در این مقطع حساس، لازم است از تلاشهای صبورانه ، جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی ، کمال تشکر را داشته باشیم . این برادران با وجود فشارهای شدید عده ای و با تحلیل و افکار خاص ، صحنه انتخابات را ترک ننموده و خود را نامزد پوششی فرض نکرده و تا آخر رقابت های انتخاباتی ، با انرژی ، باور و جدیت در صحنه باقی ماندند ، تا انتخابات ۱۴۰۰ ، علیرغم تبلیغات چندین ماهه و سنگین دشمنان ، رنگ و بوی واقعی و رقابتی به خود بگیرد و درصد مشارکت ، از پیش بینی های حضرات بالاتر برود .

در اینجا لازم است این نکته را اضافه کنم که آقای دکتر همتی هم به این معنا کمک کردند، زیرا ضد انقلاب ، و دشمنان کشور ، انتخابات را تحریم و عده ای هم متاسفانه در داخل، نا آگاهانه ، و یا از سر غفلت ، شعار ، رای ، بی رای را سر میدادند . سران جبهه اصلاحات هم با توجه به انتقاد و نارضایتی شدید و عمومی اقشار مختلف مردم از دولت مستقر و با توجه به ضعف عملکرد آنان و تاثیر گذاری گرانی ها و نابسامانی ها ، بر روی زندگی روز مره آنان ، حاضر نبودند آبروی خود را به خطر بیاندازند و رسما و با عنوان جبهه اصلاحات به میدان بیایند و تنها به این بسنده کردند که تعدادی از احزاب و افراد خاص را ترغیب به حمایت از آقای همتی نمایند که نتیجه همه این فرایندها و نارضایتی شدید مردم، برای عدم رای آوری آقای همتی که خود اتفاقا عضوی از دولت مستقر، فاقد مقبولیت، به حساب می آمد، کافی می نمود و از قبل هم قابل پیش بینی بود . امید به رای آوری نامزد غیر رسمی و تحمیلی جبهه اصلاحات بعد از هشت سال تکرار ناکامی و عدم تحقق وعده های انتخاباتی به سرابی بیش نمی ماند. بنابر این حضور این سه رقیب برای جناب آقای رئیسی ، امداد الهی به حساب آمده و یقینا باید گفت اینها خود را بگونه ای دانسته ، یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیت ها ، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، ولو وزارت کشور هم قبول نمی کرد، یقینا چالش بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود می آمد.

باید خداوند متعال را شاکر باشیم که مانند همیشه، مردم عزیز از تمامیت ایران سربلند ،دفاع کرده و دشمنان را مایوس نمودند . از امروز دیگر زمان همکاری و حل ریشه ای مشکلات مردم، یعنی همان ولی نعمتان انقلاب و نظام است تا انشا الله بی تدبیری ها کنارگذاشته شده و با امید و تکیه بر توان داخلی، آینده ای روشن را برای مردم و خصوصآ جوانان غیور و مستعد، کار و کوشش و نو آوری رقم بزنیم . در صورتی که اینگونه شود در انتخابات چهار سال بعد با حضور حداکثری مردم و انتخاب دولت قوی و مردمی و اقبال دوباره به رئیس جمهور منتخب جدید روبرو خواهیم بود .

انشاالله

یاعلی آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 698187 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟