قاضی زاده هاشمی در حرم امام رضا (ع) رای داد / نامزد انتخابات 1400: مشارکت بالا ایجاد کننده ثبات و امنیت است + فیلم
حجم ویدیو: 1.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

رکنا: امیرحسین قاضی زاده هاشمی با حضور در حرم امام رضا (ع) در انتخابات 1400 شرکت کرد و گفت: مشارکت بالا در انتخابات ایجاد کننده ثبات و امنیت است.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری برای شرکت در انتخابات 1400 به حرم امام رضا (ع) رفت.

به گزارش رکنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از شرکت در انتخابات 1400 گفت: این رویداد سیاسی مهمترین انتخابات کشور است که مشارکت بالای مردم در آن ایجاد کننده ثبات و امنیت خواهد بود.

وی افزود: مردم نیز حساسیت موضوع را درک می‌کنند تا رییس جمهوری با پشتوانه رای مردمی، بسیاری از مشکلات را حل کند و به نتیجه برساند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: در نخستین ساعات آغاز فرایند رای‌گیری، حضور و مشارکت مردم بسیار خوب و قابل قبول است و پیش‌بینی می‌شود مشارکت در انتخابات امروز افزون بر ۵۰ درصد باشد.

وی همچنین به ناخرسندی برخی از شهروندان مشهدی نسبت به تاخیر در آغاز انتخابات در این شهر اشاره و بیان کرد: امیدوارم وزارت کشور با سرعت و دقت کار را به موقع انجام دهد تا مردم با مشکل مواجه نشوند، اختلال فنی در روند رای‌گیری از مردم قابل پذیرش نیست.

قاضی زاده هاشمی حضور در رای‌گیری امروز را تکلیف شرعی توصیف و بیان کرد: بهترین مکان برای انداختن رای به صندوق انتخابات امروز را حرم امام رضا (ع) دیدم تا با توسل به امام هشتم (ع) این رای برکت یابد و دولت سالم روی کار آید.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 697808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟