محسن رضایی در شهر ری رای داد / نامزد انتخابات 1400: حضور مردم در انتخابات باعث تقویت اقتدار ایران می شود

رکنا: محسن رضایی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حضور در حرم حضرت عبدالعظم (ع) در شهر ری در انتخابات 1400 شرکت کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات باعث تقویت اقتدار و امنیت ایران خواهد شد.

محسن رضایی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در حرم حضرت عبدالعظم (ع) در شهر ری حاضر شد و رای خود در انتخابات 1400 را به صندوق انداخت.

به گزارش رکنا، محسن رضایی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری پس از شرکت در انتخابات 1400 با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ملت شریف ایران، ملت امام حسین، از همه کسانی که تصمیم گرفتید رای دهید و رای دادید و رای خواهید داد صمیمانه سپاسگزارم، اما صحبت با کسانی است که با صندوق رای قهر کردند. شما حق دارید ولی مسئولیت ما در شرایط کنونی بسیار مهم است.

وی در ادامه اظهار کرد: از همه شما تقاضا می کنم بیایید رای دهید و به شما قول می دهم ما به فضل الهی اقتصاد و معیشت شما را حل می کنیم. به شایعات توجه نکنید. ما محکم در صحنه هستیم و به فضل الهی از امسال تحولات بزرگی در اداره کشور شروع خواهد شد. از همه مردم عزیز تقاضا می کنم بیایید پای صندوق رای. اداره زندگی شما برای ما مهم است.

رضایی تصریح کرد: حضور شما در انتخابات باعث تقویت اقتدار و امنیت ایران خواهد شد و شما با حضور در صحنه به آینده فرزندان و خودتان رای می دهید و نقش موثری در ساختن این کشور دارد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 697788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟