امکان شکل گیری سه قطبی انتخاباتی 1400 وجود دارد

انتخابات 1400 / به گزارش رکنا، جلال رشیدی کوچی با اشاره به حضور نامزدهای طیف های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و پیش بینی از آرایش سیاسی نامزدها، بیان کرد: اینکه انتظار شکل گیری آرایش سیاسی خاصی را در انتخابات داشته باشیم، دور از ذهن نیست اما آنچه که در وهله اول اهمیت دارد و باید به آن پرداخته شود بحث افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که جبهه ضدانقلاب داخلی و خارجی به دنبال عدم مشارکت مردم در انتخابات است. به همین خاطر اولویت اول ما باید افزایش مشارکت مردم در انتخابات باشد. در گام دوم می توان به شکل گیری آرایش سیاسی پرداخت.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تشکیل آرایش سیاسی به تایید صلاحیت افراد از سوی شورای نگهبان بستگی دارد اما از نظر بنده جریان انقلاب با محور آیت الله رئیسی وارد عرصه خواهد شد و از سوی دیگر اگر آقای پزشکیان نیز تایید صلاحیت شوند، جریان اصلاح طلب نیز می تواند در این دوره آرایش سیاسی خود را با محوریت ایشان دنبال کند.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین می توانیم با حضور آقای لاریجانی استنباط کنیم که جریان راست سنتی که زمانی در کارگزاران تجلی پیدا کرد در این دوره از انتخابات نیز صاحب جریان و آرایش سیاسی خاصی با محوریت آقای لاریجانی باشد. اگر به این ترتیب تایید صلاحیت ها انجام شود شاهد تشکیل سه قطبی انتخاباتی در این دوره وجود دارد که می تواند به حضور پرشور مردم در انتخابات و مشارکت حداکثری ختم شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 689662 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟