در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات1400 هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم+فیلم
حجم ویدیو: 19.84M | مدت زمان ویدیو: 00:02:42

انتخابات1400 / به گزارش رکنا، عباسعلی کدخدایی درباره بررسی صلاحیت داوطلبان در روز دوم گفت: امروز ( چهارشنبه ) دومین جلسه شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در این جلسه مانند جلسات قبل، اسناد و مدارک پرونده‌ها مطرح و اعضای محترم، نظرات و مباحث خود را بیان کردند.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: بعدازظهر هم جلسه عمومی شورای نگهبان برگزار خواهد شد، اگر لازم باشد جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا رسیدگی‌ها انجام شده و تا موعد قانونی، نتایج را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه در صورت لزوم جلسات دیگری هم خواهیم داشت تا نتایج نهایی را اعلام کنیم اظهار کرد: تاکنون به هیج نظر نهایی نرسیدیم و این موضوع باید با دقت بررسی شود. چرا که باید تک‌ تک پرونده‌ها بررسی شود و نظرات کارشناسی و مراجع رسمی را ملاحظه کنیم.

کدخدایی با بیان اینکه تمدید مهلت بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان بستگی به جلسه عصر امروز ( چهارشنبه ) دارد گفت : نمی‌توانم درباره تمدید دوره ۵ روزه بررسی صلاحیت‌ها الان اعلام نظر کنم؛ اگر در جلسه عصر امروز شورای نگهبان به جمع‌بندی رسیدیم، نتایج اعلام خواهد شد، اما اگر به جمع‌بندی نرسیم، دوره ۵ روزه تمدید خواهد شد.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تایید صلاحیت برخی داوطلبین تصریح کرد: از همه‌ دوستان و علاقه‌مندان درخواست می‌کنیم که از انتشار شایعات درباره صلاحیت‌ها بپرهیزند. اگر ما به جمع‌بندی برسیم، حتما اعلام خواهیم کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 689055 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟