نیکزاد دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در انتخابات 1400 خواهد شد

به گزارش رکنا، انتخابات1400 /یک منبع مطلع اعلام کرد : نظر به راه‌اندازی الگوی جدید ستادهای مردمی سیدابراهیم رئیسی، «علی نیکزاد» ، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی در نظر گرفته شده است.

این شورا ترکیبی از مسئولان بخش‌های مختلف سازماندهی مردمی از قبیل اقشار، اصناف و استان‌ها است که راهبری مرکزی ستادهای مردمی سیدابراهیم رئیسی را بر عهده دارد.

سیدابراهیم رئیسی در روز ثبت‌نام اعلام کرده بود که تصمیمی بر راه اندازی ستادهای خاص ندارد و تبلیغات وی به صورت مردمی انجام خواهد گرفت.

علی نیکزاد چند روز قبل در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: وضع موجود کشور، مرا بر آن داشته بود تا با استفاده از تجریبات این سال ها و طراحی برنامه با استفاده از نظرات کارشناسی، در عرصه انتخابات ریاست جمهوری حاضر شوم تا با انجام یک کار جهادی آلام مردم کشورم را کاهش داده و ظرفیت های بی نظیر این مرز و بوم را در مقابل چشم مردم دنیا قرار دهم.

وی تاکید کرد: در این مدت، به صورت رسمی حضور خود را در انتخابات اعلام نکردم، چون معتقد بودم این کار همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند نیاز به بررسی همه جوانب دارد. اما با کارشناسان، صاحب نظران و دلسوزان انقلاب و مردم رایزنی ها و جلسات متعددی را برای یک حضور موثر انجام دادم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: اکنون که سید مدافع محرومان و مظلومان «آیت الله رئیسی » با همین دغدغه ها پا به عرصه انتخابات گذاشته اند، این تکلیف انقلابی را از دوش خود برداشته می پندارم و انصراف خود را از نامزدی در انتخابات اعلام می دارم.

همچنین شنیده شده است کاوه اشتهاردی به عنوان مسئول رسانه ای ستاد انتخابات آیت الله رئیسی منصوب خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 688491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟