کدخدایی : اسامی کاندیداهای ردصلاحیت شده از سوی شورای نگهبان صحت ندارد / جزئیات اولین جلسه بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات 1400

به گزارش رکنا، انتخابات1400 /عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص جزئیات اولین جلسه بررسی و احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری، اظهار کرد: امروز (دوشنبه) اولین جلسه بررسی و احراز صلاحیت نامزد های انتخابات ریاست جمهوری1400 تشکیل شد. گزارش کارشناسان بررسی شد و اسامی افرادی که ثبت نام کردند مرور شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از مدارک و اسناد برای بررسی‌های ما کافی نبود، مقرر شد کارشناسان ما پرونده‌ها را تکمیل کنند و ما در جلسه چهارشنبه مجدداً‌ رسیدگی کنیم.

کدخدایی همچنین گفت: اسامی منتشر شده از احراز صلاحیت یا رد داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها حقیقت ندارد و شورای نگهبان کاملا این اخبار را تکذیب می‌کند.

وی افزود: در حال بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری هستیم و پس از حصول نتیجه اسامی تایید صلاحیت شده را اعلام خواهیم کرد.

کدخدایی ادامه داد: از مردم و رسانه تقاضا داریم به اخبار غیر موثق و کذب استناد نکنند. قوه قضاییه باید با کسانی که نسبت به انتشار اخبار کذب  و زود هنگام مبنی بر تایید و یا عدم تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برخورد کند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 688293 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟