فریدون عباسی نامزد انتخابات 1400/  اولین فرمان من واکسیناسیون عمومی خواهد بود

رئیس کمیسیون انرژی مجلس که به صورت رسمی اعلام کرده است در انتخابات 1400 نامزد خواهد شد، گفت: اولین فرمان من واکسیناسیون عمومی علیه کرونا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی رکنا، فریدون عباسی ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سلامت مردم برای من بسیار مهم است، چون این موضوع به سلامت نیروی انسانی و افرادی بازمی‌گردد که می خواهند در جامعه کار کنند. بنابراین ما باید آسیب هایی که در حوزه سلامت مردم وجود دارد را کاهش دهیم یا به طور کامل حذف کنیم.

وی افزود: این موضوع در ایام شیوع کرونا از اهمیت ویژه تری برخوردار است؛ بنابراین اگر من بخواهم فرمان اولیه ای صادر کنم، بحث جدی گرفتن واکسیناسیون خواهد بود. چون برای مقابله با کرونا، حتما باید مردم واکسینه شوند و این واکسن نیز باید در داخل تولید شود.

این نامزد انتخابات 1400 ادامه داد: اساسا ما در دوره تهاجم به کشور رشد می کنیم؛ مثل دوره دفاع مقدس که در تولید محصولات و کارهای علمی و فنی جهش داشتیم. الان هم کرونا باعث می شود که استعدادهای پراکنده ما متمرکز شوند و با استفاده از این ظرفیت و با برنامه ریزی مناسب می توانیم جهش های زیادی در حوزه زیستی و تولید دارو و واکسن بخصوص واکسن کرونا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس واکسیناسیون کرونا برای من بسیار مهم است و سعی می کنیم دیپلماسی سلامت را با کشورهای دیگر پیگیری کنیم. اصولا اگر ما بخواهیم در کشورمان سازندگی داشته باشیم و مشکلات را حل کنیم، این کار صرفا با نیروی انسانی سلامت ممکن است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟