حاشیه های روز سوم ثبت نام انتخابات 1400 + فیلم
حجم ویدیو: 3.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:24

در این گزارش به بررسی حاشیه های روز سوم نام نویسی از داوطلبان انتخابات 1400 می پردازیم.

به گزارش رکنا، در سومین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نیز حاشیه های مختلفی در ستاد انتخابات کشور به چشم آمد.

اولین داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم، از نماینده ایران در سازمان ملل خواست هرچه زودتر یک صندلی برایش خالی کند، چون او می خواهد رهبر صلح و دوستی در جهان شود!

یکی دیگر از حواشی روز سوم نیز داوطلبی بود که هنگام ثبت نام در انتخابات مشغول خوردن شیر و کیک در روز عید فطر بود.

حاشیه های روز سوم ثبت نام انتخابات 1400

محمد جواد حبیبی نیز کاندیدایی بود که با کراوات و موهای فشن برای ثبت نام آمده بود.

کاندیدای کراواتی

داوطلب دیگری هم بود که می گفت هم رزم شهید باکری است، دکترای علوم سیاسی و جامعه شناسی سیاسی دارد و بنیانگذار چند مدرسه، دانشگاه، حوزه علمیه و ... است.

پرویز شیرین بنیاد

مجید حسنی، بازنشسته شرکت ایران ایر (هما) نیز تاکید کرد اگر رئیس جمهور شود از هر کسی که راس کار بگذارد، کار می خواهد و اهل شعار نیست، بلکه اهل عمل است.

مجید گودرزی هم که به همراه همسرش برای ثبت نام در انتخابات 1400 حضور پیدا کرده بود، تاکید کرد که برای دفاع از حقوق زنان در انتخابات نامزد شده است. او همچنین با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور، وعده داد که مدیریت سرمایه گذاری ها را اصلاح خواهد کرد.

مجید قادری معروف به مجید ضایعاتی هم که گفته است لیسانس دارد، توسط ماموران وزارت کشور موفق به حضور در ستاد انتخابات کشور نشد.

مجید قادری

مصطفی صادقی نسب هم خود را یک اقدام پژوه معرفی کرد که برای اصلاح روند مدیریت کشور به میدان آمده است. او گفت یک استراتژیست اصلاح مدیریت در ایران است که دو سند در این زمینه تدوین کرده است. او اسناد خود را روی زمین گذاشته بود تا همه مردم ببینند.

این جامعه شناس 38 ساله هم گفت که امروز با دستور رئیس جمهور به وزیر کشور برای ثبت نام آمده است.

جامعه شناس

سعید کافی انارکی که عکس خودش را در کنار عکس مرحوم دکتر محمد مصدق به همراه داشت، گفت یکی از مشکلات کشور ما عقب ماندن از راه دکتر مصدق است.

یزدان بیجوند هم که به گفته خودش به صورت نمادین نامزد انتخابات 1400 شد، از مسئولان کشور پرسید که آیا هشت سال دفاع مقدس را کسی غیر از جوانان رقم زدند؟ او گفت: ما هنوز جوانان را باور نکرده ایم.

در این میان یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری همراه با فرزند خردسال خود برای ثبت نام در انتخابات آمده بود.

نامزد انتخابات همراه با فرزندش

سعید یاری، چهره سیاسی کمتر شناخته شده و دبیرکل سازمان دفاع از منافع ملی ایران نیز رنگ سفید را به عنوان نماد خود تعیین کرده و شعارش دولت نجات است. او گفت: ما باید از اکسیژن آزادی، اراده و اختیار برخوردار شویم.

سعید یاری

یک کشاورز اهل سیستان و بلوچستان که تیشه در دست داشت نیز به همراه چند تهرانی که کلاه شاپویی و لباس لاتی به تن داشتند، برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور آمد.

یک سیستانی با تیشه در صف ثبت نام در انتخابات 1400

در آخرین دقایق ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در روز سوم هم یک نفر هم اسم با محمود احمدی نژاد با کت قرمز در انتخابات 1400 نام نویسی کرد. «شادمان احمدی نژاد» گفت در صورت پیروزی در انتخابات از محمود احمدی نژاد در زمینه مسکن، از سید محمد خاتمی در روابط بین‌الملل، از میرحسین موسوی در زمینه سلامت اقتصادی و از حسن روحانی در زمینه حرف زدن استفاده خواهد کرد.

شادمان احمدی نژاد

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 687038 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟