احمدی نژاد: باید خود را برای یک خانه تکانی بزرگ آماده کنیم
حجم ویدیو: 24.14M | مدت زمان ویدیو: 00:03:17

محمود احمدی نژاد ، رئیس دولت نهم و دهم امروز برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به وزارت کشور رفت. او قصد جدی برای نامزدی در انتخابات 1400 دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی رکنا، احمدی نژاد در نشست خبری گفت: کسی نیست که به حساس بودن شرایط کنونی و سرنوشت بودن شرایط آینده اذعان نداشته باشد. وضعیت کشور از نظر اقتصادی، سیاسی داخلی و خارجی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی بسیار دشوار است. این وضعیت مردم را از اصلاح امور در چارچوب ساز و کارهای موجود ناامید کرده است. حقیقتا هم به روالی که اکنون کشور اداره می شود، امکان اصلاح وجود ندارد.

وی افزود: همه ما باید خود را برای یک اصلاح اساسی و خانه تکانی بزرگ آماده کنیم. نگاه من نگاه مدیریت کلان به شرایط کشور است؛ این در حالی است که دوری از اهداف انقلاب، دور زدن مردم و جدا شدن شخصی و گروهی مسئولان از منافع ملت تنها بخشی از این اشکالات است.

احمدی نژاد ادامه داد: مسئولان ما اکنون از راه انقلاب و اهداف مردم از تاسیس نظام جمهوری اسلامی دور شده اند. زمانی افتخار نظام به برگزاری پرشور انتخابات و حضور مردم در صحنه بود و روی آن مانور داده می شد و به عنوان نقطه قوت و برتری نظام و انقلاب در برابر نظامات شرقی و غربی روی آن تبلیغات می شد. اما اکنون کار به جایی رسیده است که از ارائه آمار شفاف درباره حضور مردم در انتخابات طفره می روند.

رئیس جمهور پیشین ایران تاکید کرد: برخی افراد می خواهند مردم در انتخابات مشارکت جدی نداشته باشند تا افراد مشارکت جدی نداشته باشند تا گزینه مورد نظر آنها در انتخابات رای بیاورد. این نشان می دهد که آنان از نظر محبوبیت نه تنها در شرایط ضعیفی قرار دارند، بلکه با مخالفت شدید مردم مواجهند. نمونه آن انتخابات اخیر مجلس است که مردم به تقاضای دولت و حکومت برای مشارکت بالا پاسخ منفی دادند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 686804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟