اسقف اعظم آشوریان ارومیه: شرکت در انتخابات 1400 یک وظیفه ملی و دینی است

به گزارش رکنا، انتخابات1400/«توماس میرم» افزود: انتخابات و شرکت در آن حق ملت ایران بوده و ‌در قانون اساسی هم ‌به آن اشاره شده است.

وی اضافه کرد: برای اینکه ایران عزیز همیشه سرافراز باشد، باید همه اقوام و ادیان‌ الهی، شرکتی جدی در انتخابات داشته باشند.

اسقف اعظم خلیفه گری آشوری کلدانی کاتولیک ارومیه افزود: ما نه تنها در انتخابات بلکه در تمامی برهه ها اعم‌ از دوران جنگ و سازندگی حضوری پرشور در صحنه های انقلاب اسلامی داشته ایم و این امر را همچنان حق و وظیفه ای برای خود می دانیم.

وی در خصوص تبلیغات منفی دشمنان داخلی و خارجی برای عدم حضور مردم در انتخابات، بیان کرد: دشمنان هرچه می خواهند بگویند، ما توجهی به گفته های آنها نمی کنیم و آنچه مهم است منافع مملکت بوده بنابراین باید حضوری فعال در انتخابات داشته باشیم‌.

"اسقف میرم" ادامه داد: در طول ۴۰ سال اخیر انتخابات مختلفی اعم ‌از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و انتخابات دیگر برگزار شده و مردم در تمامی برهه ها و شرایط، در انتخابات شرکت کرده اند.

وی اظهار داشت: نامزدهای انتخاباتی وعده هایی ندهند که‌ از توانشان خارج است چه بسا وعده ایی

می دهند ولی برعکس آن را انجام می دهند که این امر، قابل قبول نیست.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 685889 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟