چرا احمدی نژاد روی کارآمد / اعتراف اصلاح طلبان!

به گزارش رکنا، انتخابات1400 /سیدعبدالواحد موسوی لاری افزود : اصلاح طلبانی که کاندیدا می شوند یادشان باشد که چرا در سال ۸۴ شکست خوردیم و فردی مانند احمدی نژاد روی کارآمد.

موسوی لاری در ادامه اظهار کرد : اگر سال 84 آقایان هاشمی، کروبی، مهرعلیزاده و معین دور هم

می نشستند و یکی را به عنوان کاندیدا معرفی می کردند امکان نداشت امثال احمدی نژاد رأی بیاورد. بنده این منطق را قبول ندارم که ریش و قیچی را به دست شورای نگهبان می دهیم چون قیچی در اختیار شورای نگهبان است چه بخواهیم چه نخواهیم نظارت استصوابی شورای نگهبان بر قرار است.

وی درباره انصراف سیدحسن خمینی با توصیه رهبری گفت: بنده این مسئله را پیش بینی می‌کردم. خودم چندان موافق نبودم که حاج حسن آقا بیایند و ثبت نام کنند. از ابتدا این نگاه که نباید بیت امام وارد عرصه شود و در معرض نقد و انتقادها قرار بگیرد وجود داشت و اینکه ممکن است رهبری هم به این نتیجه برسند و توصیه‌هایی را انجام دهد قابل پیش بینی بود. اصلاح طلبان با هر کاندیدایی که گفت و گو می‌کنند باید به او بگویند در چینش کابینه و در پیشبرد اهداف باید فلان اقدامات را انجام دهد. اعتراف می‌کنم ما به عنوان شورای عالی سیاستگذاری، با نمایندگان عضو فراکسیون امید جلسات مشترک برگزار نکردیم و سیاست ها را با آنها مرور نکردیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 685691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟